Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Dell powerconnect 2708


Anbefalte innlegg

Jeg kjører windows vista 64bit,kablet nettverk via en dellpowerconnect 2708. Problemet er at jeg ikke får tilgang til powerconnecten`s web grensesnitt på ipadresse:192.168.2.1)som er oppgitt til å være ipadresse satt på fabrikk.

 

er det noen som kan hjelpe meg med en løsning på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se etter adressen til gateway og connect denne i browseren:

 

Ipconfig has survived into Windows Vista and in order to access the utility all you have to do is type "cmd" in the Search Box under the Vista Start Menu and press Ctrl + Shift + Enter in order to launch the command prompt administrative privileges. If you enter the "ipconfig" command, the utility will display all the Windows Vista IP configuration information.

By default, Ipconfig will only publish the IP address, subnet mask, and default gateway according to all adapters.

Lenke til kommentar

måten du finner ip'en på sånn vrange ting er og først, last ned wireshark , koble så kabel rett fra box'en rett i PC-en. så start sniffe. på alt sammen. så boot du den power greia di, la den stå i 20-30min , da vil du til slutt få noe data fra den. og stopp og se på pakken og veldig ofte står ip'en/mac der, sett så fast ip innen for samme range. så gå inn på box'en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...