Gå til innhold

Spillverket.no: Vis hvilken plattform omtalene gjelder på forsiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av å klikke meg inn på omtaler bare for å finne ut at det er PSP eller noe annet jeg ikke har og aldri kommer til å anskaffe meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i det. Jeg er ikke en spillguru som vet hvor absolutt alle spill kommer til hvilken plattform, så siden jeg ikke spiller på PC blir det en del unødvendig lesing.

Ikke at jeg dør av å klikke meg innom hver omtale, men småirriterende i lengden.

Skrevet

Kom inn hit for å poste det samme. Trenger ikke gjøres så mye av, kan godt være små grå bostaver rett under tittelen. Foretrekker det for jeg liker det nye designet.

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å fikse dette, tror det er mange som irriterer seg over det. Det stod jo i gamle gamer.no hvilken plattform spillene var til.

Skrevet

Dette bør jo selvfølgelig bedres, man kvier seg jo etterhvert til å åpne anmeldelser når en ikke finner ut hva spillet er til før en scroller ned til karakteren...

Skrevet
*lyden av hysterisk applaus* :new_woot:

Og det er noe alla "The Unstoppable Force vs. The Immovable Object" / Lyden av 1 håndet klapping ??  :hmm: .

Spøk til side. Bra, det er på tide at hvilke platform(er) omtalen gjelder vises på forsiden.

Skrevet

Sånn, nå er dette på plass i ingressene på forsiden. Vi jobber med å få det inn alle steder hvor det gir mening å ha det med, så dere vil se det smette på plass andre steder ganske snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...