Gå til innhold

Problemer med License Agreement

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg kjøpte meg TBC for et par dager siden og etter innstaleringen må jeg bla gjennom License Agreement HVER gang jeg starter WoW.

Hva kan jeg gjøre med det? :)

Endret av PaperMario
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når jeg tar vekk skrivebordsbeskyttelsen kommer den bare på igjen. Har Vista BTW.

Det kom noe om at jeg må ha administratortilatelse, men jeg er jo den eneste brukeren på PCen. :roll:

Endret av PaperMario
Skrevet (endret)
Når jeg tar vekk skrivebordsbeskyttelsen kommer den bare på igjen. Har Vista BTW.

Det kom noe om at jeg må ha administratortilatelse, men jeg er jo den eneste brukeren på PCen. :roll:

Skru av UAC. Bare google etter "disable UAC vista" eller noe.. Lenge siden jeg skrudde det av.

Edit: Ligger under instillinger for brukere, så om du bare leter litt der så finner du det nok fort.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

Bare en liten merknad: Å skru av UAC for dette er ganske unødvendig. Man kan bare høyreklikke og velge "kjør som administrator". Eventuelt kan man sette dette i kompatibilitet, slik at man slepper å gjøre det hver gang.

Om man installerer WoW en annen plass enn i Programfiler mappen slepper man også problemet. For poenget er at programmer skal ligge i Programfiler, mens innstillinger og diverse skal ligge i UserData, derfor får programmene ikke tilgang til å endre data i Programfiler mappen uten at man er administrator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...