PaperMario Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei, jeg kjøpte meg TBC for et par dager siden og etter innstaleringen må jeg bla gjennom License Agreement HVER gang jeg starter WoW. Hva kan jeg gjøre med det? Endret 2. februar 2008 av PaperMario
Dwagon Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Forsikre deg om at du ikke har skrivebeskyttelse på WTF mappen.
PaperMario Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 (endret) Når jeg tar vekk skrivebordsbeskyttelsen kommer den bare på igjen. Har Vista BTW. Det kom noe om at jeg må ha administratortilatelse, men jeg er jo den eneste brukeren på PCen. Endret 2. februar 2008 av PaperMario
John Keats Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Når jeg tar vekk skrivebordsbeskyttelsen kommer den bare på igjen. Har Vista BTW. Det kom noe om at jeg må ha administratortilatelse, men jeg er jo den eneste brukeren på PCen. Skru av UAC. Bare google etter "disable UAC vista" eller noe.. Lenge siden jeg skrudde det av. Edit: Ligger under instillinger for brukere, så om du bare leter litt der så finner du det nok fort. Endret 2. februar 2008 av Smeagoldfish
PaperMario Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Har fiksa det nå, jeg slettet to filer som var i WTF-mappa så gikk det bort. Takk for hjelpen, kunne ikke klart det uten dere.
Matsemann Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Bare en liten merknad: Å skru av UAC for dette er ganske unødvendig. Man kan bare høyreklikke og velge "kjør som administrator". Eventuelt kan man sette dette i kompatibilitet, slik at man slepper å gjøre det hver gang. Om man installerer WoW en annen plass enn i Programfiler mappen slepper man også problemet. For poenget er at programmer skal ligge i Programfiler, mens innstillinger og diverse skal ligge i UserData, derfor får programmene ikke tilgang til å endre data i Programfiler mappen uten at man er administrator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå