Gå til innhold

-----====Drømme Modden====------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømmemod'ene mine baserer seg på å være ryddig, se fint & se profesjonelt ut...

 

Min drømmemod (for øyeblikket :smile: )

 

1.Koolance med Chieftec-kabinett

2.Skjult strømanlegg :cool:

3.Runde sølv kabler

4.StealthMod (http://www.64bits.se/guider/stealthmod/index.php)

5.Sideplate med plexiglass (Koolance produserer det...)

6.Neonlys inni, blått

7.Neonwire i sprekka frampå kabinettet

8...og til slutt et panel for diverse utstyr, bl.a.

vifterstyring for 4 vifter(knapp: 12v, 5.5v, off)

BiosSavior

Lenke til kommentar

Øff... du avslører alle detaljene mine :/

 

Hvodan er det forresten med superlim og neonlys? Har lite lyst å bore skruehull i toppen på Chieftec'en min for å feste den der, holder superlim til 15"? Fikk en tube med neonwiren. Hvis det holder, bruker jeg den. Hjeeelp?

Lenke til kommentar

Eg tenkte på å bygge pc'en inn i en gammel høyttalerkasse, også bruke elementet som pc-speaker

:smile:

hadde det vært noe?

sage ut bakplaten, lage ny bakplate, skru fast hk i det, og skru bakplaten på plass med vingemuttere.

ha alt av tilkoplinger på siden av kassa :smile:

sage ut hull til pci, psu, agp, cd etc først da...

 

+ et par vifter til å dra utinn varmen

 

noen som digger?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-16 11:39, Rocket skrev:

Eg tenkte på å bygge pc'en inn i en gammel høyttalerkasse, også bruke elementet som pc-speaker


 

Jeg kan ikke tro at hovedkortet klarer å drive et slikt element. Tror nok du må lage en slags forsterker, og det blir bare knoting! Husk at impedansen må være riktig. Vet ikke om hovedkortet kan skades av dette, så VÆR FORSIKTIG!

Lenke til kommentar

det kom jeg også til å tenke på.....så jeg forkastet den ideen...men hva med plexiglass i høyttalerhullet, det hadde vært stillig da :smile:

dette er enda på planleggingsstadiget enda, men det KAN jo bli stilig!

 

en stilig mod hadde vært en gjennomsiktig laptop med lys, men det hadde vært _litt_ vanskelig å få til :smile:

Lenke til kommentar

har sett en mod med et ekte gresskar som kasse, psykt.

 

personlig kjører jeg minimalistisk stil, så lite og kompakt som mulig. Reiv PSU'en ut av boksen sin så den skulle passe i tre-ramma mi =]. Kjører kabinettet i forsterker stil, har så å si samme dimensjoner som min Rotel RB-980BX. En ting som er sikkert når jeg får alle tingene jeg trenger så kommer det til å se vannvittig stilig ut. Kan ikke røpe detaljer ;], men det bygger videre på noe en kamerat har bygget, bar mer gjennomført & et par originale ideér seff.

Lenke til kommentar

Jeg har laget en 3D modell av en glass kabinett som skylle henge på veggen, litt Bang Olufsen aktig. hvor PCU`n var skjult men resten kunne sees.

 

Har seff, mistet bilde.

Men det så helt sykt bra ut.

 

Men er det farlig og ha et åpent kabinett, i folrhold til støv, etc.

 

Hilsen Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...