Gå til innhold

Forandringer i 2.4


Anbefalte innlegg

Noen boosts. Fear f.eks, hvor faens irriterende er det ikke når du fearer noen, dotter fullt opp, og skal til å sende en saftig shadow bolt mot moben som er fearet, så løper den ut av range og ødelegger alt? Ja man kan searing pain spamme, men da er sjansen for å breake fear ganske stor, og den gjør ikke noe særlig skade, heller en kraftig bolt enn litt pain.

 

Nuff said

 

Skal ikke si l2p issue, men..

 

 

 

 

Vent nå liitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat når jeg satt å venta på et nytt ikon for Mage Armor kommer Blizzard med et nytt og enda hardere spark til en klasse som allerede ligger nede og er forholdsvis skadeskutt.

Way to go Blizz! :new_woot:

 

hva skal du med nytt icon? klarer meg fint med det som er eg :p

Det jeg mente var at jeg var innstilt på at vi skulle få nok en ubrukelig patch, som vi hadde pre-tbc da Blizzard byttet Mage Armor ikonet 2-3 ganger annenhver patch.

Lenke til kommentar
Har ikke akkurat alle mages fått Ice Block? For fire er vel det ganske imba mens du venter på CDene til å klargjøres...?

Icy Veins og btw

Fire fungerer fortsatt ikke i arena, i hvertfall ikke like bra som frost, Icy Veins kan lett dispelles og med en rogue på seg får ikke mange mages av en eneste frostbolt uansett.

Lenke til kommentar
Har ikke akkurat alle mages fått Ice Block? For fire er vel det ganske imba mens du venter på CDene til å klargjøres...?

Icy Veins og btw

Fire fungerer fortsatt ikke i arena, i hvertfall ikke like bra som frost, Icy Veins kan lett dispelles og med en rogue på seg får ikke mange mages av en eneste frostbolt uansett.

ehm.. prot warrior, holy priest og combat rogue er heller ikkje spesielt bra i arena men hører skjeldent at dei syter :hmm:

Lenke til kommentar
Har ikke akkurat alle mages fått Ice Block? For fire er vel det ganske imba mens du venter på CDene til å klargjøres...?

Icy Veins og btw

Fire fungerer fortsatt ikke i arena, i hvertfall ikke like bra som frost, Icy Veins kan lett dispelles og med en rogue på seg får ikke mange mages av en eneste frostbolt uansett.

Men husk at Ice Veins gjelder alle chill effects. Altså Ice Armor. Derfor skal man fryse i snitt på hvert fjerde slag på en mage med Ice Veins aktivert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...