Gå til innhold

Headbanging på Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
– Utgivelsen på Wii er noe av det mest interessante for oss i tiden fremover, sier EA-sjef Jonh Riccitiello

Det mest interessante for meg meg meg er at det snart kommer til Europa i det hele tatt, din overbetalte EA-klovn!!!

Tihi, unnskyld for utblåsningen. :)

Skrevet

Hardwareproblemer. Verken mer eller mindre. Det er mye hardware å produsere og det er ikke gjort like lett som med en dvd.

Flere og flere spill kommer med hardwaretillegg. Nintendo jobber med et meget interessant prosjekt akkurat her.

Skrevet

Yes! I går skrev jeg under kontrakten for hybelen, og den trer i kraft i dag. Siden jeg kun skal bo der 2-3 netter hver uke (regner jeg med) er det for mye å bære frem og tilbake PC-en, så ethvert tilskudd av Wii-spill er bra. I hvert fall når det er et slikt storspill. :)

Skrevet

Det var det jeg venta på. Hvis det ikke hadde kommet på Wii hadde jeg satsa på at en eventuell Rock band 2 skulle kommet til Wii. For jeg nekter å kjøpe det på 360 der gitarene ikke er trådløse, i tillegg til at jeg har GH 3 gitarer til wii.

For jeg regner med at GH3 gitarene kan brukes, noe annet hadde vært håpløst og ikke-kjøps grunn for meg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...