Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet hvor mange billetter en person kan kjøpe?

Viktig - les før du går videre !

Ingen reservasjoner på internett - kun direktesalg. Visa, Mastercard og Diners aksepteres.

Det er maksimalt 4 billetter per kunde!

Kjøp som overgår begrensningen vil bli slettet uten varsel.

Dette inkluderer duplikatkjøp som har samme navn, adresse, telefonnummer, e-post og kredittkort eller hvor enkelte av disse opplysningene ikke er reelle.

Skrevet

Ja, en gammel 60 talls sang, som du vil faktisk komme til å digge den halvtimen du sitter der. :D Og det er HVIS du kommer gjennom ;) Du får også beskjed om hvor langt bak i køen du er ;)

Skrevet

ÅTTE HUNDRE OG FEMTI SPENN? Til den prisen er jeg redd engen fylles utelukkende av stuttjukke førstereis fjortis-fanboys med pappa-penger. Jeg må prøve å lure meg inn på et vis, men det får være måte på å betale skjorta. Kanskje hvis jeg får se halve settlista først; til den prisen aksepterer jeg maks en låt per skive etter Black Album, og til nød et par fra den uutgitte.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Skulle jeg betalt 1000+ for en konsertbillett, måtte det være Pink Floyd eller Led Zeppelin.

Skrevet

850 er da fair i seg selv, med tanke på hvor store de er. Men i tillegg de pengene, må jeg også komme meg fra Hamar til Bergen da, og gjerne hjem igjen også.

Skrevet

Hadde nok betalt en god slump penger for å se Metallica Live. Synd jeg ikke fikk med meg de i fjor, så jeg satser på at i år skjer det!

Skrevet

I og med at det er et mindre antall billetter enn det var i Oslo, tror jeg det vil gå en god del kjappere. Personlig antar jeg 15-20 minutter.

Skrevet

Dessuten er det den eneste konserten i Skandinavia denne sommern, men det er jo bare lov å kjøpe 4 hver, så det blir vel kanskje rundt en halvtime tipper jeg. Om å gjøre å være tidlig ute! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...