Gå til innhold

Poppis: strikk rundt anklene.

Skurupu

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i det siste sett veldig mange som strammer buksen nederst på leggen ved å ta strikk rundt den oppbrettbare nederste delen av buksebeinet.

Jeg må bare få understreke at dette er noe av det teiteste jeg har sett på gud veit hvor lenge. Hvorfor i svarte svingene gjør folk dette?

idiot.jpeg

Endret av Skurupu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hjelper ikke når dem har en rosa bjørn borg pysj og lilla genser, ser så homsete ut at det ligner ingenting, har ikke noe imot og se homsete ut, så lenge man er homse da såklart..

Skrevet

Det ser ikke særlig godt ut, akkurat. Homsete er for gæli å kalle det, for de homofiles del (om man først skal bruke homostereotypen Yngve Freiholt for å illustrere det, ville vedkommende vært for opptatt av utseendet til å utsette seg for noe slikt).

I stil med en såkalt "Flash mob", foreslår jeg en terroraksjon mot de verste områdene. Bevæpnet med saks, naturligvis.

Skrevet
det heter strikk, ikke strikker..

Da har du ikke sett de ekstra tøffe folka med både to og tre strikker rundt hvert buksebein.

Sorry gutt, det heter 1 strikk, flere strikk... ikke strikker...

Skrevet

Jeg personlig pleier å snurre en par, tre runder med piggtråd rundt ankelen...

Syns det ser litt bedre ut en strikk...

Og har jeg ikke piggtråd så går det enten i gul DHL- teip, eller strips... :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...