dekar24k Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Heisann! Jeg er så sinnsykt klar for å begynne å spille Mythos og håper derfor noen der ute har en invite til overs som de kunne tenke seg å gi bort. Gir selv bort invites i hytt og pine hvis jeg har noen (så ingen tror jeg er grådig her.. ) Send meg en PM hvis du har invite. Det settes stor pris på!
dekar24k Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har fortsatt hørt ingenting om BETA-invite. :( Sukk ...
zeox Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Invite-funksjonen har blitt fjernet fra mythos sine sider. open beta er rett rundt hjørnet, så det er bare å gå på mythos.com og legge igjen e-mailen sin
zennox Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det har jeg gjort. Hvor lang tid vil det ta før jeg får account? Edit: Er ikke noen her som har begynt å spille, men som ble lei, og som kan tenke seg og gi bort/låne bort accounten sin? Endret 13. mai 2008 av zennox
zeox Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg vil også ha en invite Invite-funksjonen har blitt fjernet fra mythos sine sider. open beta er rett rundt hjørnet, så det er bare å gå på mythos.com og legge igjen e-mailen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå