Gå til innhold

Trenger hjelp med navn på spill !


Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har for tiden fått dilla på å spille litt eldre og mindre avanserte spill graffikkmessig. Problemet mitt er at jeg har utrolig lyst til å skaffe meg et spill, men jeg husker ikke hva det heter :S

Det var ganske likt "The Settlers" serien i det meste, jeg husker at du kunne være noen viking lignende mennesker og du kunne få en mann og en dame til å gå inn i huset for å "gjøre det" ikke lenge etter kom storken med barnet. Husker også at dette spillet ikke var veldig "fast paced" men jeg digga det vilt fordet.

 

Så håper på hjelp av noen spillentusiaster her :)

 

-MVH Naglefaar-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillet du leter etter heter Cultures. Trodde folk visste såpass :p

http://www.mobygames.com/game/windows/cultures

 

Helt kurant spill. Selvom jeg holder en knapp på Knights & Merchants hvis jeg skal velge ett av disse spillene.

 

Forøvrig, har vi ikke en "finne navn på spill post" her ettsted?

Knights & Merchants er den demoen jeg har spilt mest noen gang.

husker jeg spilte den hele dagen når jeg var yngere.

det som var trist, var at jeg ikke kunne save på demoen, så jeg måtte begynne på nytt hver gang jeg slo av PC-en

Lenke til kommentar
Spillet du leter etter heter Cultures. Trodde folk visste såpass :p

http://www.mobygames.com/game/windows/cultures

 

Helt kurant spill. Selvom jeg holder en knapp på Knights & Merchants hvis jeg skal velge ett av disse spillene.

 

Forøvrig, har vi ikke en "finne navn på spill post" her ettsted?

Husker jeg og en venn spilte det spillet mye før. det var demo, men en veldig bra spill.

 

Laster ned cultures 2 nå, men ville fåretrukket 1'eren. men finner den ikke noe sted.

 

Hjelp? er helt sikker lagt ut gratis noen steder (lovlig) men finner ikke. ikke engang på torrentsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...