Gå til innhold

Nyttårsaften i WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet hvor man kan få tak i sangen?

Vær så snill og si at du kødder nå.

Og om folk vil bruke nyttårsaften sin på å spille WoW er det vel bare å la dem gjøre det?

Samma det, folk kan gjøre hva de vil. Lurte egentlig bare på hva sangen heter og han som har laget den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å høre på trance er utenkelig, mens å spille wow på nyttårsaften er helt forståelig?

Ja jeg finner heller ikke sangen, å lurer på hva den egentlig heter:P

Skrevet
Å høre på trance er utenkelig, mens å spille wow på nyttårsaften er helt forståelig?

Ja. :ermm:

Sa heller ikke at jeg forstår at noen gidder å bruke nyttårsaften på WoW, men at om folk vil spille på nyttårsaften har ikke folk rett til å si at de ikke har noe liv av den grunn. Noen synes sikkert det er morro, og folk må ikke gå rundt å påstå at det er mye bedre mennesker fordi de drakk seg dritings på nyttårsaften.

Skrevet (endret)

til deg over: Det er ikke slik at man enten må drikke eller spille wow, finnes noe imellom... men var ikke uansett det som var poenget, men hva er så rart med at noen liker trance?

Endret av fredrik
Skrevet

Musikken er værre enn å spille WoW klokka 12.00 på nyttårsaften.... nesten. :devil:

Syns for øvrig det er mer trist for de menneskene hvor dette er den aktiviteten som frister mest (eller enda værre er eneste alternativ) på nyttårsaften.

Skrevet
Liker bedre å spille enn å glane på raketter.

With that said, fint om det blir forbudt. :)

Det er nå ikke abre å glane ette rraketter vi gjør på nyttårsaften. De fleste fester og har det gøy. Fyrverkeriet er bare en liten bonus :wee: Men så kalrt hvis du syns wow er morsommere.

Må nesten også legge til at den "sangen" som var i videoen var mildt sagt tragisk.

Skrevet
Hvis folk vil spille WoW på nyttårsaften så har de all rett til å gjøre det. Skjønner ikke hvorfor folk tror det er greit å rakke ned på andres liv?

Det synes jeg var et godt poeng.

Dessuten er det ikke alle som passer inn noe sted. Da må det vel være opp til dem å gjøre hva de vil. Det er ikke sånn at man bare kan gå ut og finne seg venner.

Har man ingen fra før blir man stemplet som raring og får heller ingen nye.

Jeg tror det er derfor livet er så kjipt. Det skal ikke mer enn et lite feilsteg til, så sitter du nederst ved bordet........

Beklager depressiv post, men det er sant. :thumbdown:

Skrevet
De fleste fjortisser eller under 14 klarer ikke levle mer en 40-50, fordi dem blir lei etc

Ye right.. Dummeste jeg har hørt.

Yeah, jeg var 14 da jeg fikk min første 60..

Skrevet
Fikk faktisk. Storebror som ordna eller? *tease*

Angående sangen, trance er for pingler! Ekte menn knipser E og hører på hardhouse

Mente å si at jeg fikk min første character til 60. Nei dessverre har jeg ingen storebrødre. Problem for deg at jeg klarte å levle når jeg var 11? Og nei, jeg ble ikke boostet. Utenom litt (minimalt) hjelp fra Guka :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...