Gå til innhold

De mest useriøse argumentene som ikke har noe med saken å gjøre.


-Neron-

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Slutt å mase! Vi kommer til dragene og romskipene snart.

 

Du katten din døde :dontgetit:

 

Hø! Hvis det skal skremme en gammel sjøulk, så tro om igjen!

Katter er så klart underordnet rotter, fordi jeg er gift med en, og det er kanskje grunnen til at jeg synes det er lidderlig godt å dandere min blekfete stump ned på et utvalg nakne og helst uskyldige agurker. Dem plystrer om hvor episk det er med  "elg i solnedgang", men hvem kan unngå å bli litt løen av nakne agurker i midnattsol?

 

Peace out!

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
morra di er mann

 

Alle menn i min familie har hår på puppene, og i tillegg er de jaggu for grønnsaker å regne.

:thumbup:

 

Hva har det med saken og gjøre?

 

Edit: Gaah, glemte hvilken tråd jeg var i :p

 

Ja, så lett er det å miste fliken av den store Gurken!

 

Prøvde forøvrig å sitte på en kokosnøtt, og tro meg eller ei, så var både jeg og nøtten lykkelige etter at forsøket endte på legevakten. Faen, og hans filler ta alle disse grove trådene på nøtta ... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så lenge nøttene dine har det bra, er det det samme for meg om bestemor er en fugl eller fisk!

 

edit: dessuten er ikke grønnsaker noe godt, så de har ikke myndighet til å være i en såpass saklig tråd som dette!

 

Javel, men nå våknet sylteagurken! faen ta deg!! Tenk å inneha slik mindreverdig grad av empati?

 

Er du virkelig ute etter å snakke kokos med meg?

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
japp, det er både snickers og twist!

 

noe imot det kanskje?

 

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforlikte den tråden her :)

 

Hmm, snickers og twist ........................... kollaps i nepa; hest og pølse, hest og pølse, hest og pølse ... rødt-svart, rødt-svart, rødt svart .... hvitt hvitt hvitt hvitt hvitt ... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, det vil i hvert fall jeg ... :omg:

 

Hvis ikke det var lommegurkemannen, så får dere heller komme her og komme her, men før dere kommer her, ser jeg helst at dere vasker den smutsige lille dasken deres først! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Han valgte gullerøtter siden de bare hadde appelsiner, agurker var det ikke siden Pencilcase hadde kjøpt alle.

 

Noen var faktisk betalt for, men de fleste var ganske enkelt skånselsløst besudlet! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...