Gå til innhold

De mest useriøse argumentene som ikke har noe med saken å gjøre.


-Neron-

Anbefalte innlegg

og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp!

Nei, det gjør de ikke. Unnskyld at jeg gråter, altså... men det er bare at jeg ikke kan komme på noen argumenter akkurat nå.

 

*sukk*

 

Jeg kom faktisk på et, og du kan ikke si at jeg tar feil. Onkelen min heter forresten Jens, men det er ikke det som er argumentet mitt. Grønnsaker har ingen TV. Hah! Slå den du!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp!

 

At du har et tv som passer for kaniner betyr ikke at du ikke kan ha bare en tann for grønnsaker. :love:

Lenke til kommentar
og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp!

 

At du har et tv som passer for kaniner betyr ikke at du ikke kan ha bare en tann for grønnsaker. :love:

Hvorfor trakkaserer du musematter som har ifølge vepsebolet et forferdelig jordstykke over et ganske stort brenneslesuppe? Syns din adferd, unge mann, burde svekkes med lysestakenes høye priser på elkjøps internetsider.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For meg er det en agurk, og for deg er det en agurk, men for Rimi-Hagen er det; fete biler, prangende landsteder og så mange kvinnfolk som tungen hans klarer å betjene.

 

Hvis ikke det er urettferdig, så får dere bare kalle meg Susan!?

:grumpy:

 

cucumber-girl.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er.

 

Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte."

 

Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... :roll:

 

Blir du ikke rørt av at jeg gråter :ermm: Du fatter kanskje ikke hva ekte liden skap er du.....

 

Dette har noe med agurk å gjøre siden Jeg elsker Brann :love: , de er best og vis du ikke synes det så må du være helt agurk i hode :yes:

 

''Forklar denne teksten''

:yes: det skal jeg gjøre

Lenke til kommentar
Men ka har dette med pengen på steinen å jørr... nå bler eg lei meg og får lyst t å grine cry.gif dessuten e vaffler godt og eg drikke cola...

 

tror det blåse ute og. Men ka har dette med pannekakene å gjøre? eek.gif

 

Du var nær ei stund, og så nevnte du pannekaker. Eg hadde slått deg ned hadde det ikkje vore for alle hanskane eg har på meg.

Det at du nevner pannekaker her er rett og slett respektløst. Det står jo klart og tydeleg om Agurk lenger oppe, og me veit jo alle

kva Agurken meiner om pannekaker. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...