Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til å ta kontakt med en jente


Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Må nesten spørre litt om råd her:

 

Det er en jente på skolen som går på en annen linje enn meg hvilket gjør at jeg aldri ser henne i noen timer osv, men jeg liker henne skikkelig godt av en eller annen grunn, ikke bare er hun fysisk veldig tiltrekkende, men hun er veldig jordnær og er litt annerledes, hun er av polsk opprinnelse tror jeg. Så vidt jeg vet er hun ikke sammen med noen.

 

Uansett, poenget er at jeg har aldri pratet med henne før, men jeg bare MÅ få henne med noe noe, hva det er vet jeg heller ikke, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal si når jeg tar kontakt med henne, så det eneste jeg venter på er et øyeblikk hvor jeg møter henne i gangen elns så jeg får bare stoppet henne og pratet litt oss to.

 

Noen forslag, hva kan jeg si osv? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Usikker_*

Hun var med på noe skoleopplegg som alle på skolen så, så jeg tenkte jeg kunne kanskje innlede det med noe sånt som at jeg så henne der, og at jeg syntes hun var flink osv. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

det høres ut som en bra plan :thumbup:

 

så lenge du ikke begynner uten noe å basere deg på.. det kan ikke gå bra..

 

-Hei

-hei

-skjer?

-ehh.. ingen ting.. hvordan det?

-nææ.. jeg synes bare du er dritpen så jeg stopper deg for å ha en meningsløs samtale som ikke kommer til å føre til noe annet en at jeg driter meg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...