Gå til innhold

Boosting i instancer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har laget meg en druid alt som er lvl 39 atm. Jeg synes druid er sinnsykt kjedelig å lvle med så jeg blir boostet i instancer i stedet.

Holder på med SM cath atm.

Men lurer på hvilken lvl jeg bør bytte til en annen instance og hvilken bør bli den neste?

Tenker altså på å få det til å gå så fort som mulig, det er en lvl 70 arms warrior jeg blir boostet med.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det greieste er kanskje å velge en ny class, hvis du syns druid er så ufattelig kjedlig. Uansett: Uldaman eller ZF kan du vel begynne med nå?

Endret av Kn0xville
Skrevet

Ingen grunn til å farme instancer du ikke kan bruke drop'ene fra synes jeg.

Skaff deg atlasloot, se på level req på loot fra bossene og gå dit så fort du kan bruke alt som dropper.

Skrevet

Tja. Det går ganske fort når en warrior kan brøyte seg vei, samt man tjener fett på cloth, greens og blues.

Er man ikke higen på vanlig leveling er det et veldig bra alternativ

Skrevet

blir nok til at jeg prøver meg på RFD så ut som det var mer loot for en druid der, pluss at jeg ikke har FP på druiden i badlands og Uldaman er lang og kjedelig:P

Går nok ZF om noen lvler

Skrevet

Du må også ha med deg en tredjemann for å cleare Ulda. Men det veit du kanskje allerede.(Siste eller to siste bossane?) uansett.. =)

Husk å hanke questa i dei forskjellige instancane også då .."to speed things up" ^^

Skrevet
Du må også ha med deg en tredjemann for å cleare Ulda. Men det veit du kanskje allerede.(Siste eller to siste bossane?) uansett.. =)

Husk å hanke questa i dei forskjellige instancane også då .."to speed things up" ^^

det med uldaman visste jeg ikke. jepp husker questene:)

Skrevet

Hmm.. håper du ikke levler som resto druid? Da forstår jeg veldig godt at det blir kjedelig.

En feral druid derimot er etter min mening den aller morsomste klassen å levle i WoW :)

Skrevet
Hmm.. håper du ikke levler som resto druid? Da forstår jeg veldig godt at det blir kjedelig.

En feral druid derimot er etter min mening den aller morsomste klassen å levle i WoW :)

Enig. Feral Druid og Warlock kommer seg fort til 70 hvis man er klar for å kjøre på litt.

Skrevet

Enig. Feral Druid og Warlock kommer seg fort til 70 hvis man er klar for å kjøre på litt.

jeg er feral speccet emd druiden. synes det gikk rimelig seint å lvle.

Har en warlock jeg lvlet fra 1-70 på noen uker da tbc kom, warlock eier i lvling :D

Skrevet

Det tar 14 dager uavhengig av klasse, så lenge man har tid til overs. Vil ikke si man sparer så altfor mange timer grunnet klassevalg.

Angående boosting er det dumt å være for lav level i dungeonen man skal boostes i, da det innebærer tap av XP. Som mythix sa, når du kan bruke drops i en aktuell dungeon er det greit å dra dit.

Skrevet

jeg fant ut at man faktisk får ebdre xp per time i cath i SM enn i RFD når druiden min var lvl 39 og 40. Greide bare 30k per time i RFD men i SM cath så greier jeg 48k per time.

Tror jeg kommer til å holde meg i cath frem til 43-44 kanskje

Skrevet
jeg fant ut at man faktisk får ebdre xp per time i cath i SM enn i RFD når druiden min var lvl 39 og 40. Greide bare 30k per time i RFD men i SM cath så greier jeg 48k per time.

Det har vel den logiske forklaringa at i SM:Cath så er generelt lvl på mobs høgare.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Exp-en går oppover når mobs er orange (lvl range), når de blir gule går det nedover igjen tror jeg.

Men var ikke mye exp det der. Jeg fikk 35k exp på et run tror jeg, og det tok ca. 10 minutt. :hmm:

Skrevet

Exp-en går oppover når mobs er orange (lvl range), når de blir gule går det nedover igjen tror jeg.

Men var ikke mye exp det der. Jeg fikk 35k exp på et run tror jeg, og det tok ca. 10 minutt. :hmm:

bruker ikke mer enn ca10min jeg heller. går rimelig raskt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...