Gå til innhold

Struper ringeprisen på SmartTalk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
NetCom merker konkurransen, og senker derfor minuttprisen på SmartTalk.

 

Les mer

Nå ble jeg forvirret. Beholdes oppstartprisen på 69 øre, eller øker den til 89 øre, slik som det hevdes andre steder, blant annet i dette forumet?

Lenke til kommentar
NetCom merker konkurransen, og senker derfor minuttprisen på SmartTalk.

 

Les mer

Nå ble jeg forvirret. Beholdes oppstartprisen på 69 øre, eller øker den til 89 øre, slik som det hevdes andre steder, blant annet i dette forumet?

 

Her er meldingen jeg fikk fra netcom:

Kjære SmartTalk-kunde. Fra 1 mars reduserer vi minuttprisen igjen, fra kr 0,54 til kr 0,45 (endringen skjer automatisk). Samtidig justeres startprisen per samtale fra 0,69 til kr 0.89. Vi håper du setter pris på lavere minuttpris. Hilsen Netcom.

 

Så dem øker nok oppstartsavgiften.

 

Supert at minuttprisen går ned, men syns dem kunne spart seg for å øke oppstarten.

Lenke til kommentar
Månedsregningen for den vanlige bruker vil gå OPP som følge av dette. Jeg ble irritert deluxe når jeg fikk sms med beskjed om endring.

 

Jeg satt opp mitt gjennomsnittlige forbruk de siste månedene opp i et Excel-ark, med både de gamle og de nye prisene. Her ser dere hvordan jeg kom ut av det. Litt irritert på NetCom i dag.

post-76126-1201724231_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Månedsregningen for den vanlige bruker vil gå OPP som følge av dette. Jeg ble irritert deluxe når jeg fikk sms med beskjed om endring.

 

Jeg satt opp mitt gjennomsnittlige forbruk de siste månedene opp i et Excel-ark, med både de gamle og de nye prisene. Her ser dere hvordan jeg kom ut av det. Litt irritert på NetCom i dag.

post-76126-1201724231_thumb.jpg

 

Er det slik at du har regnet med 0,89 på samtaler til andre NetCom-kunder også? Har du NetCom-venner så vil oppstartsprisen være på 0,69 på samtaler til andre NetCom-kunder som det har vært tidligere, det er først samtaler til andre operatører at oppstarten er på 0,89

Lenke til kommentar
Månedsregningen for den vanlige bruker vil gå OPP som følge av dette. Jeg ble irritert deluxe når jeg fikk sms med beskjed om endring.

 

Jeg satt opp mitt gjennomsnittlige forbruk de siste månedene opp i et Excel-ark, med både de gamle og de nye prisene. Her ser dere hvordan jeg kom ut av det. Litt irritert på NetCom i dag.

post-76126-1201724231_thumb.jpg

 

Er det slik at du har regnet med 0,89 på samtaler til andre NetCom-kunder også? Har du NetCom-venner så vil oppstartsprisen være på 0,69 på samtaler til andre NetCom-kunder som det har vært tidligere, det er først samtaler til andre operatører at oppstarten er på 0,89

 

 

Går jo an å holde seg vekke fra de to store grådige. Det finnes selskaper med meget fordelaktige ringe- og datapriser. Dersom man trenger mange tjenester, er det likevel ikke så lett å komme utenom dem.

Lenke til kommentar

Fikk også denne meldingen i dag fra Netcom,og tenker det er på tide å finne en annen operatør. Stort sett bare korte samtaler her, hvilket betyr økte utgifter. I og for seg kan jeg leve godt med det, men reagerer når netcom sender meg nyheten i form av en gladmelding.

Vi setter ned prisen, hvilket for deg betyr økte utgifter...? Hurra liksom... :nei:

Lenke til kommentar

Jeg ringer stort sett kun Netcom-kunder, gratis. Hvis ikke ringer jeg en kort samtale på 30sek - 1min. Likte ikke meldingen i det hele tatt. Er en grunn til at de skriver: "Vi håper du setter pris på lavere minuttpris." Bare for å få de som ikke følger så nøye med på mobiltelefonien til å like tilbudet. Liker Netcom på mange måter, men denne var kjip.

Lenke til kommentar
Månedsregningen for den vanlige bruker vil gå OPP som følge av dette. Jeg ble irritert deluxe når jeg fikk sms med beskjed om endring.

 

Jeg satt opp mitt gjennomsnittlige forbruk de siste månedene opp i et Excel-ark, med både de gamle og de nye prisene. Her ser dere hvordan jeg kom ut av det. Litt irritert på NetCom i dag.

post-76126-1201724231_thumb.jpg

 

Er det slik at du har regnet med 0,89 på samtaler til andre NetCom-kunder også? Har du NetCom-venner så vil oppstartsprisen være på 0,69 på samtaler til andre NetCom-kunder som det har vært tidligere, det er først samtaler til andre operatører at oppstarten er på 0,89

 

Stod ikke noe sted i meldingen at startprisen forble 69 øre fra 1. mars. Dermed går jeg utifra at den går opp til 89 øre. At NetCom lanserer dette samtidig som Chess og Tele2 lanserer "null i oppstart" gir meg ikke noen bedre følelse av å være NetCom kunde. Jeg har også vært NetCom kunde i 10 år. Har alltid likt de, men dette fikk meg til å vurdere å bytte til Tele2. Når dama er ferdig med bindingstida kommer jeg nok til å flytte alle 6 trådløs familie medlemmene over på tele2. Sorry NetCom, dere ber om det.

Lenke til kommentar
Dette her har jeg jo ikke tenkt på - det blir 20 øre dyrere pr samtale å ringe til alle netcomkunder, period.

 

Dette er faen ingen gladmelding NetCom, dette er CRAP.

 

Tror du også Netcom Venner tjeneste vil bli berørt av dette da? Jeg hadde no håpet på at det ble 69 øre fortsatt

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...