Gå til innhold

Assassins Creed. Bra eller dårlig

SPiLL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på et nytt spill til min nye Xbox 360 maskin. Vurderer Assassins Creed. Noen som kan dele erfaringer med det spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Assassins Creed er OK nok det. Men levde longt ifrå opp til forventningane mine.

Hvis du vil ha eit morosamt spel med stor frihet, og likar å væra superhelt, anbefalar eg på det sterkaste Crackdown. Ein av 2007s store overraskelsar.

Skrevet

Vanskelig å ikke bli blaut i buksa når man prøver spillet på en 40" HDTV. Jeg synes også at gameplay var ganske arti, men har bare testet spillet. Tror man lett kan bli påvirket av andres kritikk, så prøv å være litt frisinnet når du spiller det.

Skrevet

Eneste problemet er at det er liten variasjon i oppdragene du får. Det er det AC har fått kritikk for, det kan fort bli litt ensformig.

Bortsett fra det, er det veldig bra da du har frihet til å gjøre nesten hva du vil.

Skrevet
Vanskelig å ikke bli blaut i buksa når man prøver spillet på en 40" HDTV. Jeg synes også at gameplay var ganske arti, men har bare testet spillet. Tror man lett kan bli påvirket av andres kritikk, så prøv å være litt frisinnet når du spiller det.

Bra jeg har en 50" HDTV da :)

Har lest mye bra om spillet så jeg går for et kjøp.

Skrevet (endret)

Som andre her sier, er grafikken til å bli vår i buksene av. Spesielt når man skuer ut over byene fra høgste hold. Og skue ut over byene, det skal man gjøre mye av. Alt for mye. Personlig syn eg heile spillet blir tafatt og kjedelig, men til tross så fullførte eg det for å føle litt valuta for pengene.

Endret av Mala
Skrevet

Kjøpe det igår, og må si de 2 timene jeg har hatt tid til å spille så langt, at jeg er fornøyd enda med min gode gamle 28". Første prior er stash til bilen og Roskilde, så tenke på ny tv=)

Skrevet (endret)

Jeg har aldri hatt problemer med å se cut scenes. Elsker faktisk lange cut scenes i spill.

Så lenge atmosfæren er der så vil jeg like det.

Endret av SPiLL
Skrevet

Nesten så jeg gjorde det også.

Skrudde på på 100" med HD kabel og det var knall!

Spillet var litt kjedelig i lengden.

Skrevet

Minuset er repetitiv handling, men bortsett fra det er det et veldig engasjerende spill. Friheten er et stort pluss og grafikken trekker heller ikke ned :!: Kan trygt anbefale det!

Skrevet

Er faktisk det beste spillet sammen med gears of war til 360 etter min mening.

Skal gjøre mye av det samme, men er i så forskjellige settinger at det blir moro. Også er historien veldig spendende, gled deg til slutten:P

For og ikke snakke om den våte drømmen av en grafikk.

Skrevet
Minuset er repetitiv handling, men bortsett fra det er det et veldig engasjerende spill. Friheten er et stort pluss og grafikken trekker heller ikke ned :!: Kan trygt anbefale det!

Enig, tror bare det er det der som trekker ned egentlig. Er i grunn et Hate it or love it spill imo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...