Gå til innhold

Automatiserte bomstasjoner i Oslo - Skjer med de ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fom. 2 februar så blir alle bomstasjonene i Oslo automatisert, dvs. ingen myntbetaling overhode. Hva skjer med de Securitasfolka som sitter i disse buene? Omplassering eller arbeidsledighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med dagens arbeidsmarked tror jeg de vil klare seg! Et annet spørsmål jeg stilte meg da jeg så det på TV er: Hva om jeg kommer uten kontanter, evt. kun sedler?

Skrevet
Med dagens arbeidsmarked tror jeg de vil klare seg! Et annet spørsmål jeg stilte meg da jeg så det på TV er: Hva om jeg kommer uten kontanter, evt. kun sedler?

Veldig enkelt... Bilen din blir tatt bilde av, og faktura for enkeltpassering blir sendt i posten.

Mynt/Coin og Manuel fjernes.

Skrevet

Blir som Bergen det, du passerer, 15 kroner koster det. Du får faktura tilsendt. Det koster ca. 6 kroner å sende et brev, ergo 9 kroner igjen. Dessuten må noen printe ut og pakke konvoluttene. Er det er plussprosjekt?

Skrevet

Printing og pakking skjer med maskiner, og de betaler neppe 6 kr til posten. I tillegg tenker jeg de kommer til å sende faktura for flere passeringer om gangen.

Når du trekker fra timeprisen til de ansatte tror jeg vi snakker profitt ja.

Skrevet

Hurra, nå trenger vi bare å innføre fotobokser som tar bilder av alle uansett så kan kjøremønsteret ditt og hvor du har vært og når registreres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...