Gå til innhold

Hvordan ligge nyheter inn i en side?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en side hvor jeg har registrering, logginn (Brukersystem) og et admin panel. Jeg trenger litt hjelp med og kunne skrive nyhetene på admin panelet inn til hoved siden. Altså etter at vi er logget inn så står det nyhter der.

 

Det som jeg trenger hjelp til er oppsettet til dette og litt hjelp med kodene. Den nyhets siden er i .php men den er ikke koblet til adminpanelet eller noe sånt. Så hva må jeg gjøre for lage dette?

 

 

Vist der er dårlig forklart eller dere ikke skjønner hva jeg mener så gi beskjed så forklarer jeg nærmere.

 

Og som sakt så finst det ikke noe eksiterende koder for dette, det jeg er ute etter er et simpelt nyhets script som kan redigeres fra adminpanelet.

 

Med vennlig hilsen

Buskras

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst så vil jeg takke for et raskt svar.

 

Jeg skal se gjennom disse kodene ;) takk for hjelpen ;) Om jeg lurer på noe mer så spør jeg her ;)

 

EDIT: Men finest det noen script som vi bare ligger inn en fil i admin panelet og ligger inn en liten kode i den boksen som nyhetene skal komme i?

 

For jeg har en full side/spill men jeg sliter litt med akuratt den nyhets kodene til siden.

 

Takk for svar.

Endret av buskras
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...