Exxia Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Får en steam error når jeg skal gå inn på servere "Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket" Ny her forresten
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Får en steam error når jeg skal gå inn på servere "Disconnect: Error verifying STEAM UserID Ticket" Ny her forresten Velkommen... Restart alt som kan restartes, steam, routern,pc-en og prøv igjen. Hvis ikke det funker prøve å reinstaler css. Har skjedd mange ganger med meg.
Exxia Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 (endret) Velkommen... Restart alt som kan restartes, steam, routern,pc-en og prøv igjen. Hvis ikke det funker prøve å reinstaler css. Har skjedd mange ganger med meg. Takker så meget for en rasktilbakemelding. Har restartet pc og steam. Får prøve routern. Om ikke det går så får jeg reinstalere CSS. Hvis ikke det går, ja da får jeg fritids problemer. edit: La nå merke til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814655 tråden. Beklager til admins Endret 28. januar 2008 av Reavenas
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Velkommen... Restart alt som kan restartes, steam, routern,pc-en og prøv igjen. Hvis ikke det funker prøve å reinstaler css. Har skjedd mange ganger med meg. Takker så meget for en rasktilbakemelding. Har restartet pc og steam. Får prøve routern. Om ikke det går så får jeg reinstalere CSS. Hvis ikke det går, ja da får jeg fritids problemer. Haha ^^
Exxia Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Har nå prøvd alt , det i den guiden funket nok ikke Jaja, får reinstalere da takk for hjelpen uansett
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har nå prøvd alt , det i den guiden funket nok ikke Jaja, får reinstalere da takk for hjelpen uansett Fikk akkurat driten selv nå
Exxia Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Er det mange som har det i dag? har støtt på enda en som har det nå
Vod kaNockers Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Er det mange som har det i dag?har støtt på enda en som har det nå Da har jeg også fått det Hjelper det å reinstallere steam? CSS? Endret 2. februar 2008 av prostoman
Landstad. Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 fikk den nå igjen jeg sletta bare ClientRegistry.Blob så funka det
Jooakim Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Er det mange som har det i dag?har støtt på enda en som har det nå Da har jeg også fått det Hjelper det å reinstallere steam? CSS? Les det som trådstarter skriver. edit: La nå merke til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814655 tråden.
Lapp1 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hver gang det har skjedd til meg har det funka fett å bare restarta CS. Men det er sikkert bare fordi CS digger meg.
Vod kaNockers Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 fikk den nå igjen jeg sletta bare ClientRegistry.Blob så funka det Gjorde det samme, funka hos meg og
El Pistolero Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 fikk den nå igjen jeg sletta bare ClientRegistry.Blob så funka det Gjorde det samme, funka hos meg og Det funka ikke hos meg :S jeg var nødt til å installere css heeeeeelt på nytt!!! ;S
Fred7555 Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Når det skjer oss meg enten spiller jeg på en annen server til det funker (ca. 5-10 min) eller lukker cs og går tilbake igjen (funker da).
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 http://www.halflife2.net/forums/archive/in...php/t-7015.html Here are some tips to solve: Restart steam. Close the stream from the tray, and run your game again. Log out of steam, then log back in. Try your game again. Close steam. Go Program Files then find ClientRegistry.blob in your steam directory and delete it. Restart steam. Close steam. Then update your system clock and start up steam again. If this doesn?t solve it, you should email steam / valve tech support, or go leave a post on their forums.
man_of_visdom Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) fikk den nå igjen jeg sletta bare ClientRegistry.Blob så funka det Gjorde det samme, funka hos meg og Det funka ikke hos meg :S jeg var nødt til å installere css heeeeeelt på nytt!!! ;S Takk ass! dere redda dagen min! og det funka Trengte så bare å restarte steam og "ohla" bang igjen! Endret 27. oktober 2009 av man_of_visdom
Steamed Skrevet 28. oktober 2009 Skrevet 28. oktober 2009 Lukk css. Logg av steam. Gå der du har steam-mappa di. Slett Clientreigstry.blob Åpne steam igjen. Steam vil muligens oppdatere, slik at du får mappen igjen, (Men ikke bry deg om å slett den igjen..) Start css. Dette skal funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå