Tr0buff Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan åpne og lukke CD-rom'et bare ved å trykke på en fil? Noen som evt. kunne laget en fil til meg, eller forklare hvodan man gjør det? Takk
Opelduude Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan åpne og lukke CD-rom'et bare ved å trykke på en fil? Noen som evt. kunne laget en fil til meg, eller forklare hvodan man gjør det? Takk Gidder du ikke trykke på knappen? google.no
Tr0buff Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Jo, men vil lure folk med den vettu Søke på google har jeg gjort, men fant ikke noe jeg..
nebrewfoz Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jo, men vil lure folk med den vettu Søke på google har jeg gjort, men fant ikke noe jeg.. Det kommer vel an på hva du søker etter, kanskje? Jeg søkte etter "open CD tray with software" og fikk 1.8 millioner treff ... edit: Her har du en: CD Drive Tool 3.0. Endret 28. januar 2008 av nebrewfoz
skrammefjes Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 ellers er det jo bare å gå på my computer høyreklikke på cdromen og trykke eject da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå