petterpann Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er det seriøst bare jeg som sliter med å se frem til et spill som det ikke finnes en eneste gameplay snutt av? Spillet skal så å si være ferdig, så nå synes jeg det er på tide. Trailere og in-game "filmer" er jo dømt til å se bra ut.
Opelduude Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er det seriøst bare jeg som sliter med å se frem til et spill som det ikke finnes en eneste gameplay snutt av? Spillet skal så å si være ferdig, så nå synes jeg det er på tide. Trailere og in-game "filmer" er jo dømt til å se bra ut. Jeg har ikke sett noen filmer hvor gameplayet kommer fram bare sånne korte snutter med bilkjøring. De vil sikkert ikke røpe for mye for da kjøper folk det for å se hvordan det er, vil tro det er sånn.
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 sikkert.. men hadde vært kult å se hvordan! men det er jo bare å vente da
Eremal Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ryktes om gameplay snutter om ca. en mnd, når hands-on previewen blir delt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå