Skribenten_ Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 jeg er lei av å hver gang måtte vente opp til en uke hver gang jeg skal noe til fastlegen min. det gjør at jeg lenger ikke gidder å bestille time hos han. hvorfor skal det være sånn. som oftest når man trenger en lege så er det helst på dagen, eller i det minste i løped av de nærmeste dagene. noen som vet hvordan og hvor hen man kan besøke en allmenlege på dagen?
medlem-130744 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Dra på "akutten" ? I min komune er det slik at man kan møte opp på legekontoret mellom 11 og 12 på hverdager, uten og ha bestilt time.
Ravusy Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) På legevakta får du fort time.. Endret 27. januar 2008 av Svedge
cozmos Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Ikke legevakten her i bergen i alle fall.. Når enhver hypokonder skal sjekke hvorfor han er tung i pusten etter å ha løpt i trapper. Det du burde gjøre Jan er å få en "Akutt" time hos fastlegen. Dette har i alle fall mitt lokale legekontor på slutten av hver dag, og hvis man vil ha en slik time ringer man inn om morningen og sier man må treffe legen idag
Lolla Palooza Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvis du har en tilstand som gjør at du må til legen innen en uke, får du time. Hvis ikke er det bare å vente. Endret 28. januar 2008 av Lolla Palooza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå