KristianF Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 De som sier det er lite realisme i SLRR snakker piss. Er mye mer realisme enn de fleste bilspill. Og ja, legger du inn patch 2.3.0LE, så kan du bygge diesel motorer. Finnes også veldig mange kjempebra addons.
kevinedomm Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 (endret) Sier du det? Jeg lastet nå ned SLLR og jeg må si at det var noe av de mer urealistiske bilspillene jeg har prøvd ihvertfall.. Glad jeg ikke gjorde et impulskjøp der, for å si det sånn Endret 28. januar 2008 av Abn0rmal
-sparks- Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Styringen er nok ikke så realistisk, du velter ikke bilen i virkeligheten når du kjører fort rundt ett gatehjørne Men ellers er det ett svært realistisk spill, og er nok det nærmeste man kommer realistisk gateracer.
kevinedomm Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Det kan stemme det ja, men nå ble ikke førsteinntrykket så imponerende, da dette spillet hakket som bare pokker.. Får vente å se når mitt nye skjermkort (8800gts 512mb) ankommer
-sparks- Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Oppdater til siste versjon og skru ned grafikken
KristianF Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Legger du inn 2.3.0.LE patchen, så blir det et helt nytt spill. Fysikk er mye forbedra. Spillet går mye renere. Er mye mer å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå