Shruggie Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Du har en akse med caster på den ene siden og melee på den andre. På den aksen finner du alle klassene, så da er det bare å finne ut hvor på aksen du vil ligge, og velge deretter.
Elvorn Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Noen fra battlescar her? Jepp. Samme nick som her på diskusjon.no
Frederick_ Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hvor mange ganger kan man ta /claim altså kan jeg lage en ny char, ta /claim men hvis jeg sletter han så mister jeg ikke en /claim altså Sånn at jeg kan ta /claim på alle chars
LowBalls Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Vurdere å kjøpe spillet, Men i AoC er det sånn som med WoW, at man går i raid og gjør instancer? Er det like bra PVE del? Endret 24. mai 2008 av *@lex*
Crispin Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hvor mange ganger man vil? Altså viss man har 8 characters, og sletter en, kan man da ta claim på en ny? Hurra nå har jeg både mamut og neshorn! For et herlig liv og spill
dado Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Vet dere hvor i aquilonia man kan finne masse ash tre.Jeg fant bare en,er det en sted hvor det er mange trenger 20 stikk
War Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Kløpte spillet nå , kaos i butikken enda, alle forran meg og alle bak meg hadde conan i hånda og telefonen ringer 24/7 med folk som lurer på om de har conan inne. Noer kulturer å anbefale? Av de 3. Conan! Gife Endret 24. mai 2008 av War
4MB Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Vær så snill! Si det er mulig å unlearne crafting professions!?
XitereX Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 "If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key." HELP ME!! hva skal jeg gjøre da?
Venerable Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Noer kulturer å anbefale? Av de 3. Det har aboslutt ingenting å si. Eneste forskjellen er utseende, forskjellige klasse muligheter og ulike starter områder. Du må queste i alle starter områdene uansett. Så gå først etter klassen du vil spille, så etter hvilket utseende du liker best for å finne ut rase. Endret 24. mai 2008 av LunarPoet
War Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Er det som wow at 95,43% av serveren er assassin? Som igjen betyr at man ikke får guild osv. Endret 24. mai 2008 av War
123321123321 Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Nei, er ikke så overdrevent mange assassins. Men er en del, så kanskje en grunn til å velge annen class.
Tremolo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 eerh.. "Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The Ring of Acheron, The War Mammoth, Age of Conan" hvor blir det av INVENTORY BELT? Hva i all verden..
XitereX Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 "If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key." HELP ME!! hva skal jeg gjøre da? Ingen som vet noe? :S
Tremolo Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 "If you are unable to create an account with your pre-order key, and itis after May 20th, you need to wait for your retail copy. Pre-order keysceased to be viable account creation keys once the game went to widelaunch. You will first need to register your retail key. At that point,you will be able to add your pre-paid key." HELP ME!! hva skal jeg gjøre da? Ingen som vet noe? :S hva er problemet? får du ikke registrert pre-paid selvom du har registrert kontoen din med retail-key?
War Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 600mb patch allerede, tenker de satt å banna da de hadde sendt avgårde gull cden til brenning og oppdaget nye feil.
binko Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Aaargh vanskelig å velge class her.. Spiller Necromancer på Hyrkania i level 14 som main, men.. Har en conqueror 10 og lager meg en Dark Templar på wildsoul nå... USIKKER! Så mange valg!
Megnus Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Ey, har et lite spørsmål her. Når jeg spiller singleplayer i nattmodus og skal ta båten ut til en plass, eller inn i ei grotte eller noe sånnt, så kommer det noe med "bound to "vennen min" Hva menes med det? Jeg kan velge "enter" og "unbind".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå