Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan fungerer dette? Jeg har ikke registrert account enda. Er det så enkelt som at jeg kan laste ned, registrere innen 17, og kunne spille da?

Skrevet
fatter ikke hvorfor folk er så stressa... det er enda ei uke før vi kan bruke det vi laster ned, og folk klikker no sidelengs for den minste ting her.

Har det VIRKELIG noe å si om man starter å laste ned den 9. eller 11. ?

Kjekt å få det lasta ned, så man har alt klart den 17.

Skrevet

Det burde jo funke. De sender jo ut samme filen til alle sammen, om du får den av en her eller av Funcom har vel ikke noe å si, så lenge nAD ikke rickroller oss?

Skrevet

Med hånden på hjertet gjør jeg ikke det, selvom det er en fin tanke. *bytte downloader med den forrige*

Skrevet
Lastet opp klienten her: http://home.no.net/blokia/AoC-EU-EarlyAccess.exe

Spørst om den er låst til min konto? Hvem vet, kanskje den funker for dere også.

:love: Takker og bukker, fineste bursdagspresangen jeg har fått i dag. Vel, det er vel den eneste også.. :( Men regner med det blir gavedryss når jeg reiser til Bergen i morgen.. :D

Laster ned for harde livet.

:new_woot:

Skrevet
Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. :D

Definer morsomt :p Jeg hadde tatt en Niko Belic på Funcom om det var tilfellet gitt :p

Skrevet
Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. :D

Akkurat det tviler jeg alle er enig i :p

Ja, det hadde vel vært litt kjipt for de fleste. Selv får jeg ikke begynt å laste ned før i morgen, da jeg kun har laptop og trådløs nettverk her jeg er nå. :(

Skrevet (endret)

De som ikke har mottatt mail eller fortsatt har pending som status:

Glem det. Kan være virus av en luring på forumet. Ouch, glad jeg ikke begynte på den!

Endret av jvik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...