Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Tips: Godt å ha på hybel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, en ting jeg skulle ønske vi hadde flere eksemplarer av her jeg bor nå er tørkestativ til å henge klesvasken til tørk på. Ellers er det jo kjekt med oppvaskmaskin om man er så heldig.

Og om du skal bo med flere folk, f.eks i bofelleskap e.l., kan du vurdere å kjøpe en skohylle for å unngå at det flyter over med sko ute i gangen, noe som gjør det vanskelig å ferdes der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...
Alltid ha knekkebrød og honning i skapet. De tingene går aldri ut på dato, slik at hvis du ikke gidder/glemt å kjøpe mat har du noe å spise :)

 

Hva slags NTG ?

Hermetikk er vel heller ikke så dumt da det egentlig kan stå i 10 år uten at det blir dårlig (selv om datoen er gått ut for lenge siden). Har selv spist over 60 år gammel hermetikk som har smakt bra :) .

Lenke til kommentar
Alltid ha knekkebrød og honning i skapet. De tingene går aldri ut på dato, slik at hvis du ikke gidder/glemt å kjøpe mat har du noe å spise :)

 

Hva slags NTG ?

Hermetikk er vel heller ikke så dumt da det egentlig kan stå i 10 år uten at det blir dårlig (selv om datoen er gått ut for lenge siden). Har selv spist over 60 år gammel hermetikk som har smakt bra :) .

 

jojo, men honning har holdbarhet ganske lenge det også ;) Jeg har spist 10 år gamle honningkaker som forsatt smakte bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...