Gjest gutt_ 15 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 jeg hadde nesten akkuratt vært å pissa og så skulle jeg runke og så kom jeg da og da kom det først litt sæd så kom det litt til men siste spruten var det rødt i sæden.. Så ut som en rust farge på en måte.. Er det farlig eller er det sånnt som kan skje?
DNA Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Prøv en gang til og se om det skjer... Hvis det skjer igjen burde du kontakte legen.
Chad Thundercock Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 (endret) Blod, helt klart. Kan være betennelse i bitestikkelen. Endret 26. januar 2008 av dicktator
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Men er betennelse i bitestikkelene farlig? For jeg orker ikke til legen... går det over a seg selv?
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kan jo være helt ufralig. kan være noe så ufarlig som en liten rift i urin rørtet som det lekker litt blod av, men det kan være farligere ting også se det ann noen dager, går det ikke vekk bør du komme deg til legen
Killerquo Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Betennelse i bitestikkelen er sjelden farlig, da det skal MYE til for å bli steril. Derimot er det slik at får betennelsen utvikle seg kan det gjøre dritvondt, og du klarer til slutt ingen ting. Trening blir også vanskelig. Kom deg til legen om det skjer igjen
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 jeg har ikke hatt smerter enda.. og har vel hatt det i 3 dager nå.... har ikke runka i dag...
Jennifer Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Info som kanskje er nyttig for deg i denne saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå