Faktum1 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hei Blir man sår i rompa av å sitte mye stille? Jeg har blitt utrolig sår i rompa i det siste, i tillegg til at jeg sitter mye. Takk for svar
Opelduude Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Hei Blir man sår i rompa av å sitte mye stille? Jeg har blitt utrolig sår i rompa i det siste, i tillegg til at jeg sitter mye. Takk for svar Har ikke merka noe jeg og jeg sitter omtrent stille 6 timer hver dag på skolen og en del hjemme.
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Ja man kan bli det, man kan faktisk utvikle hemoroider, så jeg vil anbefale deg å gå en tur eller noe hver dag!
Faktum1 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Ja man kan bli det, man kan faktisk utvikle hemoroider, så jeg vil anbefale deg å gå en tur eller noe hver dag! Tusen takk for svar, jeg prøver å trene 3 dager i uke itillegg til å gå til skolen noen ganger. Vet dere om noen stoler som hjelper mot at jeg ikke skal bli så sår?
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Myke stoler, og hvis det er hemoroider i bilder her (sjekk selv) så finnes det sånne puter der ute som er formet som Donuter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå