MagnusK Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 hei, jeg har et veldig kjipt wc3 problem.... Det har seg nemlig slik at jeg(LAN hosten) får connecta til battle.net på begge mine maskiner, men kompissene mine får ikke connecte. Har prøvd å bytte porter fram og tilbake, men til ingen nytte. Jeg har åpna special connection i smc routeren min og jeg har prøvd port forwarding til alle de forskjellige maskinene. fortsatt ingen løsning. Noen som har noen ide om hva som kan være galt ? på forhånd takk.
Stifi Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 hei, jeg har et veldig kjipt wc3 problem.... Det har seg nemlig slik at jeg(LAN hosten) får connecta til battle.net på begge mine maskiner, men kompissene mine får ikke connecte. Har prøvd å bytte porter fram og tilbake, men til ingen nytte. Jeg har åpna special connection i smc routeren min og jeg har prøvd port forwarding til alle de forskjellige maskinene. fortsatt ingen løsning. Noen som har noen ide om hva som kan være galt ? på forhånd takk. Ta en titt innom her.
MagnusK Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 takk for svar. Jeg har fortsatt samme problem. det er en som kan connecte til battle.net og finne games, mens de andre ikke finner games eller kan joine chat. så det hjalp lite med den linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå