Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Virker jeg ikke interessert nok?


Gjest Guest_Blå_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Blå_*

Jenta jeg liker er ganske sjenert, det samme er jeg. Når vi prater sammen på tomannshånd så virker hun nervøs og lite pratsom. Det hender at hun tar kontakt med meg og spør spørsmål, men da smiler eller flørter hun ikke, men virker nervøs. Dette gjør at jeg blir i tvil om hun er interessert. Derimot når hun er i godt humør og smiler til meg osv så tar jeg det som et godt tegn.

 

Det jeg vil fram til er om hun føler det likedan. Når jeg klarer å slappe av og smile stort til henne så får jeg henne også til å smile. Derimot om jeg er ukomfortabel og ikke smiler, så virker hun også ukomfortabel. Det er ikke alltid jeg klarer å smile og være selvsikker! Derfor er det mulig at jeg gir fra meg miksede signaler, akkurat som om jeg tolker hennes varierende humør/komfort som miksede signaler. Sjenerte mennesker er mer usikre en andre.

 

Hun går alltid sammen med ei venninne. Noen ganger så kontakter jeg venninna først (hun er ikke så sjenert). Noen ganger kontakter jeg hun jeg liker først, men ender opp med å prate like mye med venninna. Det hender jeg spør hvordan det går med DERE, uten at jeg tar direkte kontakt med hun jeg liker. Når jeg tenker meg om så pleier jeg nesten alltid å gjøre det. Da slår det meg at hvis ei jente jeg liker hadde gjort tilsvarende til meg og kompisen min så hadde jeg blitt i tvil om hvem hun liker, eller trodd at hun bare er vennlig.

 

Derfor spør jeg dere om det virker som om jeg ikke gjør det klart nok at jeg liker henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Blå_*
Prat med henne om det at du har en tendens til å være sjenert..si at du liker henne..en kommer ingen vei uten å fortelle henne om det..imo.

 

Jeg kunne tenkt meg å få henne litt varm først om du skjønner, vil ikke skremme henne vekk. Vil gjerne få henne til å kunne prate litt løst uten å være sjenert.

 

Men synes du det virker som om jeg ikke viser nok at jeg er interessert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...