Gå til innhold

Netshop og manglende levering


Anbefalte innlegg

Nå var jo innlegget mitt rettet mot trådstarter (post1) og ikke alle som henger seg på.

Jeg har da selv bestilt produkter som ikke har blitt levert i rimelig tid. Da avbestiller jeg og bestiller en annen plass. At man skal begynne å blande inn forbrukerråd etc for en sånn filleting betyr jo bare at en ordentlig sak rykker bak i køen.

 

Nå er det snakk om et betydelig beløp som skiller netshop og nest billigste leverandør. Samtidig så er det måten netshop har opptred på med hele tiden ha flyttet leveringsdato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå var jo innlegget mitt rettet mot trådstarter (post1) og ikke alle som henger seg på.

Jeg har da selv bestilt produkter som ikke har blitt levert i rimelig tid. Da avbestiller jeg og bestiller en annen plass. At man skal begynne å blande inn forbrukerråd etc for en sånn filleting betyr jo bare at en ordentlig sak rykker bak i køen.

 

Føler at loko har gitt et ordentlig svar her. Vil likevel presisere at beløpet som skiller er ca 12000,- hvis man holder forsinkelsesrentene utenfor. Nå kjenner ikke jeg deg, men vil anta at for normalt lønnede folk så er dette et betydelig beløp som man vil ha dekket om man har krav på det.

Hvis du hadde lest tråden, satt deg inn i lovverket og lest noen av sakene som har vært oppe til behandling i FTU hadde du sett at en har krav på erstatning ved kontraksbrudd og at enkelte av sakene i FTU er av vesentlig mindre karakter. Hva du subjektivt oppfatter som en fillesak og en ordentlig sak er jo helt uvesentlig sålenge lovverket fastslår hvilke regler som gjelder for forbrukerkjøp uansett pris eller hva du mener. Nå er det jo du som kverulerer. Vi andre prøver å forstå hvilke regler som gjelder i slike saker.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...