Gå til innhold

Spillverket.no: WoW-gull-selge-annonse på Gamer.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg ser at dere nå har ads på siden om å kjøpe WoW-gull.

Dette er det ikke lov å poste om på forumet, og dere har slått ned på det tidligere, så det var kanskje en glipp å ha slike annonser på siden?

Dette skal ikke være en tråd for/imot salg av digitale verdier i MMO'er, la oss heller holde oss til hva Gamer.no har å si om saken.

EDIT: Jeg vet ikke så mye om de indre funksjonalitetene i annonser, godt mulig det er vanskelig å regulere, men det burde kanskje bli screenet litt for ulovlige ad's uansett?

Endret av LuggagE
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen i Gamer.no har sett den nevnte annonsen selv - og vi har holdt et lite øye med Google-annonsene siden denne tråden ble opprettet. Det er derfor vanskelig for oss å kommentere denne saken nå.

Skrevet
Ingen i Gamer.no har sett den nevnte annonsen selv - og vi har holdt et lite øye med Google-annonsene siden denne tråden ble opprettet. Det er derfor vanskelig for oss å kommentere denne saken nå.

Jeg så den bare én gang, det må sies. Har ikke sett den siden, kanskje det bare var en liten glipp fra Google-annonsene?

Uansett, glad for at det ikke var noe mer av det, og takk for tilbakemelding :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg så en slik reklame i går, kan vel ordne et screenshot for siden står oppe på laptopen min. Den reklamerte ikke rett for gull men for en side som også selger gull, i tillegg til det de reklamerte for.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

google annonsene er vel programmert til å vise ads om produkter som blir mye annonsert på websiden? Slik er det i alle fall på battlefield.no hvor det konstant er (fake) links til battlefield cheats osv.

Endret av Zlash
Skrevet

Et tips når folk ser slike reklamer, screen med en gang før tråd lages. Letter kanskje arbeidet for folkene som styrer Gamer.no og HW nettverket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...