Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snakker om appliaksjonen jeg utvikler, som polert har hjulpet meg å lage et par knapper til (se egen tråd)

Skal det være en elektrisk påhengs;

minnk_1.jpg

[/OT]

:laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snakker om appliaksjonen jeg utvikler, som polert har hjulpet meg å lage et par knapper til (se egen tråd)

Skal det være en elektrisk påhengs;

http://www.kshas.no/motor/andre/minnk_1.jpg

[/OT]

:laugh:

<ot>

Hmm... i går så jeg et program på Discovery der man skulle bygge en ubåt på 10 timer, som skulle ha plass til en person... En gruppe valgte å bygge ubåten sin av en STOR propantank, og et oljefat... så ut som et romskip, egentlig :p Men de brukte 2 sånne motorer til å drive denne svære klossen av en ubåt! Og det funka faktisk..

</ot>

Edit: quotet bildet... :wallbash:

Endret av Jibril2k
Skrevet

Digitalt speilrefleks??!?!?!? Er du klar over hvor bra bilder man får med dem eller???? husker jeg hadde fotograf ambisjoner tidligere, ønsket meg digitalt speilrefleks til 12000 i konfirmasjonen min, men nei, jeg fikk penger, og de gikk på PC (ikke PoleCat)... Så det ble med ønsket :p

Skrevet
Digitalt speilrefleks??!?!?!? Er du klar over hvor bra bilder man får med dem eller???? husker jeg hadde fotograf ambisjoner tidligere, ønsket meg digitalt speilrefleks til 12000 i konfirmasjonen min, men nei, jeg fikk penger, og de gikk på PC (ikke PoleCat)... Så det ble med ønsket :p

for 12000,- hadde du fått _veldig_ mange PoleCats! Puslingen er dødsbillig! :w00t:;)

Har begynt å kode absentvoid.com på nytt, og denne gangen skal det vere _perfekt_ - koste ka det koste vil (nesten iallefall)! :w00t:

Skrevet
Har begynt å kode absentvoid.com på nytt, og denne gangen skal det vere _perfekt_ - koste ka det koste vil (nesten iallefall)! :w00t:

Thats the spirit! :thumbup:

:p

Skal begynne på kodinga av nye demoted.org i løpet av natta tror jeg, får håpe det er andre enn Marvil som er våken da. FuLu kanskje... :hmm:

Skrevet
Er jeg ikke i det gode selskap lenger? :wow: kanppen min er jo borte.

Tenkte jeg skulle lage knapp seksjon i helga på stianweb.com derfor din ikke er der enda.

WTF? Gone? :wow:

*sjekke kode*

Javisst. :dontgetit:

Skrevet

Slepphendt med koden PoleCat? tsk tsk...

argh, hater laptoppen... er forvist fra godmaskinen - dama jobber med skoleoppgave :thumbdown:

Skrevet (endret)
får håpe det er andre enn Marvil som er våken da.

Er vi spydige i kveld..?

Noen som vil bli lekt med..? Link.

Sett den før, men husker ikkje åssn den funka. Funker (nesten) kver gang though :scared:

Endret av arve87
Skrevet (endret)
Sett den før, men husker ikkje åssn den funka. Funker (nesten) kver gang though  :scared:

Du vil ALLTID komme frem, uansett, til et av disse tallene: 9,18,27,36,45,54,63,72,81 og 90

...og symbolet for disse tallene er alltid like. ;)

Enkelt og greit.

[/mattetime]

EDIT: Og den funker ikke "nesten" alltid, den "funker" alltid.

Endret av PoleCat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...