Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stemmer det Kiman. Ond sirkel; lavt nivå på dei som er der gir ingen grunn til å legge ut ting der for dei som er litt meir erfarne => repeat.

9194335[/snapback]

Kanskje derfor noen av oss litt erfarne burde aktivt gå inn for å bryte den onde sirkelen? :)

Skrevet

Ugh, kategorien for websidekritikk sucks my balls. Som sagt, det er bare 12-13-åringer der inne, og jeg tror virkelig det er lettere å få god kritikk i denne tråden, der stort sett "eliten" på forumet poster.

Virker som et mislykket tiltak med en egen kategori for websidekritikk, egentlig. Hvem sitt forslag var det?

Skrevet

Damn, har sittet i flere timer no og prøvd å komme opp med eit design til hjemmesida mi, men eg blir aldri fornøgd. Finst det noen gode bøker/websider som omhandler webdesign på eit nybegynner nivå? Eg føler vel egentlig at det er kunskapen min i photoshop som begrenser meg.

Skrevet (endret)
Så gjer noko anna, og ha penn og papir i nærleiken. Skisser opp alt du får av idèar, og realiser dei i Photoshop e.l. ein gong du føler for det.

9194958[/snapback]

Det er vel der det stopper for meg :/ Derfor eg kunne trengt ei bok eller ei webside som viser fram bruken av dei ulike verktøya sånn at eg har litt meir å 'jobbe med'

Endret av Runar0
Skrevet

Tilbake fra 5 uker med latskap på sørlaget + noen dager med kjæresten min. Deilig å endelig kunne sette seg ned foran pc-en.

Noe vittig som har skjedd i det siste? Hvordan går det med Webkafeen.no?

Runar: Hva med å følge en 15-20 Photoshop tutorials? Da lærer man fort hvordan man skal bruke de forskjellige verktøyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...