Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tor bare ringer å sier:

"Hei" med sin mørke og übermanndige stemme og forventer at jeg skal vite hvem det er. Trodde det var en kunde først, men de fleste kundene våre har kommet over stemmeskiftet..

Skrevet

Faktisk så tror jeg at jeg kommer til å like Mac :)

Stabilitet til UNIX med gjennomført design og idéer og et community som virkelig liker plattformen sin, kan da ikke være så ille?

Skrevet
Faktisk så tror jeg at jeg kommer til å like Mac :)

Stabilitet til UNIX med gjennomført design og idéer og et community som virkelig liker plattformen sin, kan da ikke være så ille?

9153765[/snapback]

Communityet må jo gjøre opp for alle pengene de har kastet i dass :cool:

stfu2.jpg

Skrevet (endret)
Endå ein har blitt spist av fanboikreftene :\

9153710[/snapback]

Jah, Vista er bestest assa :love:

9153754[/snapback]

Hihi. Er ikkje Windows fanboi sjøl om eg liker det best. Derimot, alle som kjøper andre ting blir [andre ting]-fanbois.

Og angåande det med gjennomført design: Joda, på utsida så. Alu-looken på OSX derimot er det jævligste som har blitt produsert av grafikk, trur eg.

Endret av Arve Systad
Skrevet (endret)
Derimot, alle som kjøper andre ting blir [andre ting]-fanbois.
Jeeebus, I should smell the irony, but no.

Og angåande det med gjennomført design: Joda, på utsida så. Alu-looken på OSX derimot er det jævligste som har blitt produsert av grafikk, trur eg.

Alltid like morosamt når du får di oppfatning av estetikk til å virke som de facto. :)

Endret av Henrik Lied
Skrevet

Men brushed metal forsvinner i 10.5, så da kan du trygt bevege deg over på den supreme platformen du også, Arve! Evt. kan du bruke Uno på 10.4 for å få alle interfaces unified :)

Jeez, rævva norsk, men jeg kom nettopp hjem fra nach, så jeg skylder på det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...