Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Polert; Jeg bor 20mins gange fra bussplassen, i tillegg er det sørpeføre.. Så jeg kjørte ned til bussen, mor skulle ha bilen senere på dagen så jeg kunne ikke ta den helt til skolen..
Så moren din må gå 20 min i sørpe..?

Hehe ja so what..? :lol:

 

Neida, hun skulle tidlig på jobb så hun kjørte med far ned, så kjørte jeg den andre bilen ned når jeg skulle på bussen.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes noen virus av nyere sort som rett og slett bare slår av maskinen (nei, ikke blaster) i ny og ne?

Sitter å prøver å fikse en gammel pavilion her, men den bare slår seg av. Nytter ikke å kjøre AV heller, for den bare slår seg av før den er fullført.

Har blåst den rein for _masse_ støv og dritt, hevet på ny goop og hele pakken, men ikkeno nytter. Mulig det er PSU'en...

 

 

:mad:

Lenke til kommentar
Det var SWAT faktisk...

*finne frem DC++*

Ulovligheter? Åpen innrømmelse? *sende anonym mail til økokrim*

Hvem har sagt noe om ulovligheter? SWAT var det faktisk moren min, som forresten er rut0rh4xx0r2k, som lånte av en venninne som har en samboer som lastet den ned. Det jeg skulle var å laste ned familiebildene som grandtanten min fra førde som delte på DC++ ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen virus av nyere sort som rett og slett bare slår av maskinen (nei, ikke blaster) i ny og ne?

Sitter å prøver å fikse en gammel pavilion her, men den bare slår seg av. Nytter ikke å kjøre AV heller, for den bare slår seg av før den er fullført.

Har blåst den rein for _masse_ støv og dritt, hevet på ny goop og hele pakken, men ikkeno nytter. Mulig det er PSU'en...

 

 

:mad:

Kanskje du har fått en ilder i hus som driver å gnager på strømledningen :p

Lenke til kommentar
Det var SWAT faktisk...

*finne frem DC++*

Ulovligheter? Åpen innrømmelse? *sende anonym mail til økokrim*

Hvem har sagt noe om ulovligheter? SWAT var det faktisk moren min, som forresten er rut0rh4xx0r2k, som lånte av en venninne som har en samboer som lastet den ned. Det jeg skulle var å laste ned familiebildene som grandtanten min fra førde som delte på DC++ ;)

Om du bruker en film du vet er lastet ned så er du medskyldig.. Om du raner en bank og jeg vet om det og jeg bruker pengene, tror jeg ikke jeg at jeg hadde gått fri..

Lenke til kommentar
Det var SWAT faktisk...

*finne frem DC++*

Ulovligheter? Åpen innrømmelse? *sende anonym mail til økokrim*

Hvem har sagt noe om ulovligheter? SWAT var det faktisk moren min, som forresten er rut0rh4xx0r2k, som lånte av en venninne som har en samboer som lastet den ned. Det jeg skulle var å laste ned familiebildene som grandtanten min fra førde som delte på DC++ ;)

Om du bruker en film du vet er lastet ned så er du medskyldig.. Om du raner en bank og jeg vet om det og jeg bruker pengene, tror jeg ikke jeg at jeg hadde gått fri..

I norge er det jo lov å laste ned da... ;) (filmer og musikk ihvertfall... programmer og spill er det verre med...)

Hvis det ikke i løpet av nyåret har kommer nye lover på det der...

(Noe jeg tviler på, for da hadde man vel lest det over alt tenker jeg..)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
jo... laste ned, men ikke dele...

Ikke distribuere til gud og hver mann, men det er lov å låne bort til nærmeste omgansgkrets - nærmeste ikke definert. Det er tilogmed lov å legge på nett så lenge det er beskyttet etter forskrift om personopplysninger (som basically sier at det skal passordbeskyttes) :p

 

Marve: seff har du lov å bruke hvis du kan laste ned :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

uhm, må ha et lite glipp i kafeelesingen, for der var det plutselig to sider jeg ikke har sett..

 

Men det er akurat som etternavn: man kan ikke ta et som få har, eller som en slekt har beviselig krav på :p Lenge siden jeg har sett dunis forresten...

 

edit; bare 27/2, så det er visst ikke så lenge siden

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...