Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Care to tell hva du gjorde?

EDIT: Og nei, jeg har ikke oppdatert kafeen hele tiden og ventet på at noen skulle svare :p

Endret av PT
Skrevet
Care to tell hva du gjorde?

EDIT: Og nei, jeg har ikke oppdatert kafeen hele tiden og ventet på at noen skulle svare :p

5971495[/snapback]

Aner ikke.. :mrgreen:

Sikkert noe av det som ble foreslått tidligere som fungerte..

Men kan noen som kan nederlandsk fortelle meg hvorfor det ligger et bilde av bilen min på denne siden;

http://partyflock.nl/user/245339/text.html

Skrevet

Er det noen som vet om et bra sted for å finne harminiske farger. Gjerne et fargehjul hvor man kan skrive inn en fargekode, og så får man ut et sted mellom 10 og 15 harmoniske farger.

Skrevet

Vet dere her hva Si ;D er? Man kan sende inn innlegg også kommer det på trykk i Aftenposten. Her en dag skrev jeg litt om Google (Tittel: Søkemotorens Makt), og nå vil de ha det på trykk :) Som dagens innlegg. Jeg gleeeeeder meg :cool:

Skrevet
Vet dere her hva Si ;D er? Man kan sende inn innlegg også kommer det på trykk i Aftenposten. Her en dag skrev jeg litt om Google (Tittel: Søkemotorens Makt), og nå vil de ha det på trykk :) Som dagens innlegg. Jeg gleeeeeder meg :cool:

5974790[/snapback]

Får du noe for det da?

Skrevet (endret)

5974790[/snapback]

Får du noe for det da?

5974798[/snapback]

Ein har då vel aldri fått noko for lesarinnlegg i eit tidsskrift :roll:

Endret av Arve Systad
Skrevet

Åja det var sånn ja, trudde det var at folk skrev artikler også ble en trukket ut. Men hvis det er sånn "leserbrev" opplegg så skjønner jeg jo det.

Så ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...