Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt seriøst så burde de gjøre noe.

7439905[/snapback]

Virker det? Koster det penger å gjøre sånn at det ikke virker bedre, men er 1337ere? Har bedrifter lyst til å bruke penger som ikke bidrar til å tjene penger i en overskuelig hendelsesrekke?

7440284[/snapback]

Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. :)
Nå lever jo dessverre en del i den troen at penger/resurser finnes det nok uansett situasjon.. :)

7441394[/snapback]

HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem.

Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode.

HW.no-nettverket går årlig med et overskudd på to millioner norske kroner. Så det tror jeg ikke er noe problem.

Derimot tror jeg de ser at det ikke er lønnsomt/noe vits å bytte annonsesystem bare for å få valid kode.

7441450[/snapback]

Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""...

7441450[/snapback]

Det er jo så enkelt å løse det problemet. Bare å putte javascriptet i en egen .js-fil, og linke til scriptet med <script src=""...

7441906[/snapback]

Er det bare det som er feil? :ermm:

Trodde det var litt emr allvorlige saker enn det :) Men dersom reklamen ligger på serveren til en tredjepart og denne styrer koden er man like langt uten å måtte legge press på en underleverandør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...