Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om meg:

En 88-mod som begynte med webdesign rundt 10-11-års alderen. Som de aller fleste, begynte han på lavt nivå. Det som skiller han fra andre webdesignere, er at han faktisk begynte på et _eksepsjonelt_ lavt nivå, med frames, svart bakgrunn og paint-grafikk. Men stort sett uten grafikk også. Han har vel utviklet seg litt etter hvert som alle andre, dog ikke i like stor fart. Han bor på verdens navle, Røros, og der skal han bo noen år til. Helt fram til han blir ferdig med allmenn-fag. Da flytter han nok most likely til Trondheim. Han er veldig glad i cola og crispo. Real-name er Mikael.

Eller noe sånt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ehm, uh, dah! Las du ikkje min definisjon på "et ligg" ??

Er vel heller kjedelig å sjå en Marvil @ en sofa som sover.. elns.. :woot:

Postene kommer jo så fort, harke sjangs å følge med. Husk, jeg er en gammel og grå ilder. ;)

En sovende marvil er vel ikke allverdens nei, men da har vi iallefall litt å dirtdigge en gang det skulle være behov for det. For han sikler i søvne, det har han fortalt meg @ msn.

Skrevet

hmmm.. sitter her og ser på "The Pink Panther" filmen.. fra 1963.. hehe.. genial film.. og geniale filmER.. noen som har noen av de andre? Skulle hatt flere...

Skrevet
En sovende marvil er vel ikke allverdens nei, men da har vi iallefall litt å dirtdigge en gang det skulle være behov for det. For han sikler i søvne, det har han fortalt meg @ msn.

Marvil har rabies :evil:

Hemhemhem, vi har egentlig aldri sett bilde av marvil, har vi?? *hint hint*

Skrevet

Jeg har sverget på at tilfellet "marvil @ russ.no" er en sak som blir mellom meg og han... ;)

Skrevet

HAHAHAHAHA..! :lol:

Tror vi rensker litt opp i sannheten jeg;

teh polecat (ilderware 13.37 installed) says:

altså, at det renner vann ut av munnen

Marvil says:

sikle ?

teh polecat (ilderware 13.37 installed) says:

det var ordet!

:laugh:

Skrevet (endret)

For å avkrefte div rykter;

russ.gifmarvil.gifanders.jpg

Det øverste er det berykta russebildet, bare i normalformat..

:w00t:

Endret av Marvil
Skrevet (endret)
tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! :grin:

You bet! :devil:

*teste ut*

Edit: *sette bilde av marvil som bakgrunn på msn*

Endret av Jibril2k
Skrevet
tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! :grin:

Ja! Og siden det bilde jeg posta her ser helt mongo ut i forhold til originalen også..!

Når jeg får meg web-camera skal jeg ha livecam..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...