Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Ka e det som har skjedd med datamaskinen min? beggyner og lure nå Posten.bmp
Tordenflesk Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Sånn jeg ser det er den blitt utlevert til noen på et sted uten adresse. Siden det ikke er mulig, er den antageligvis stjælt. Endret 24. januar 2008 av Tordenflesk
Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Så jeg burde ringe posten og høre hva som har skjedd?
Torsph Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg ville nok gjort det hurtigst. Og få ordnet opp i saken. Men sikker på at du har skrevet inn riktig kollinr? For størrelsen på den kollien tilsier ikke en pc.? Endret 24. januar 2008 av NeXz
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Skjedd med datamaskinen din? Virker nå som du sitter ved den Står at sendingen er utlevert, altså har noen hentet den
Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville nok gjort det hurtigst. Og få ordnet opp i saken. ok. skal ringe så snart det er friminutt
larswey Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg ville nok gjort det hurtigst. Og få ordnet opp i saken. Men sikker på at du har skrevet inn riktig kollinr? For størrelsen på den kollien tilsier ikke en pc.? kan jo være en ultraüberlett ultraportabel maskin med 2" skjerm.
Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Skjedd med datamaskinen din? Virker nå som du sitter ved den Står at sendingen er utlevert, altså har noen hentet den men det er fysisk umulig for den va i fauske før i dag og jeg bor i kjerringøy og alle som bor hjemme er på jobb. og det er ikke en hel datamaskin men et hk,cpu og ram
Tordenflesk Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Du har ringt hjem å hørt om noen har dratt tidlig hjem?
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 men det er fysisk umulig for den va i fauske før i dag og jeg bor i kjerringøy og alle som bor hjemme er på jobb. og det er ikke en hel datamaskin men et hk,cpu og ram 3cm tykt hovedkort? :S Men det står ihvertfall at den er utlevert. Kan være feil da
Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Haha:P litt artig den dær, va en i familien som hadde henta den og ikke sagt i fra.
Torsph Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 jaja, var bra det ordnet seg Men da har man vel lært at man spørr litt rundt før man hyler hehe
Cryztek Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Skrevet 24. januar 2008 Men rart at jeg bare fikk tracing nr tel rambrikkene da :S har besstilt fra amentio.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå