CebteR Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Har fått meg vista, men uheldigvis så er ikke MapleStory kompatibelt med vista. Er det en måte jeg kan få det til å virke på vista? Dette er feilmeldingen jeg får: http://i30.tinypic.com/ncxj6d.jpg Når jeg prøver å trykke på run program kommer det bare MapleStory has stopped working. Hva er feil? Tydeligvis noe med kompatibeliteten, men hvordan får jeg fikset det slik at jeg kan spille det? Takker meget for svar
Snorre Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Høyreklikk på .exe-filen du starter spillet med, velg egenskaper. Deretter trykker du på tab-en "Kompabilitet". Så haker du av i boksen for, "Kjør dette programmet i kompabilitetsmodus for:", og ser til at XP (Service Pack 2) er valgt. Hak også av i boksen for å "Kjør dette programmet som administrator" Deretter trykker du Bruk og OK. Hvis dette ikke fungerer vet jeg ikke. :-)
CebteR Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 (endret) Nei, det funket heller ikke. Det samme problemet kommer opp. Endret 24. januar 2008 av cebter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå