Gå til innhold

Nokia software, forstår ikke hva som skjer...


BenD

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en N95 som har funka relativt ok mht. software, i alle fall den software jeg har hatt på PC-en hjemme... Nå fikk kona imidlertid en E65, og denne fikk jeg IKKE kontakt med via den eksisterende Nokia PC-Suite eller Nokia Software-update.

 

Jeg installerte derfor CD-en som fulgte med E65, og tror du ikke det første som skjedde var at "min" software (til N95) ble avinstallert og hennes (til E65) la seg over.

 

Det toppet seg da jeg skulle legge over noen bilder fra N95, og fikk beskjed om at det ikke var kontakt mellom software og telefon.For meg ser det dermed ut til at det ikke er lagt opp til å ha to såpass "like" software-modeller i samme familien.

 

Noen som vet/har gode råd?

 

Mottas med takk :roll::-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det som nok har skjedd er at når du puttet in CD-en som fulgte med E65 så har du nok slettet den gamle versjonen av Nokia PC Suit du hadde installert og erstattet den med en ny. Dermed så forsvant innstillingene for din telefon også.

 

Det du kan gjøre er i PC Suit å gå til Innstillinger - Legg til flere telefoner, og følg anvisningene for å legge til din på nytt. Så får du nok kontakt med begge telefoner igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...