Gå til innhold

Hvilken vannblokk til en xfx 8800GTS 512?


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg et XFX 8800 GTS skjermkort, og er veldig fornøyd med det, men har lyst til å koble det på resten av vannkjølingen i pcen min. Spørsmålet mitt er ganske enkelt, hvilken vannblokk passer til de nye 8800GTS 512 kortene? Jeg blåser i om jeg må bestille varen fra japan, jeg vil bare ha en vannblokk som passer.Dimensjonen på slangene er vel 3/8.

 

Venligst hjelp en n00b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Siden jeg også er på jakt etter samme type vannblokk kan vi se litt på mulighetene vi har:

 

ekwaterblocks.com

FC88GT1.jpg

Navn: EK-FC88 GT/GTS (G92)

Pris: 81,12 Eur (650,01 NOK)

På lager

Leveringstid: Aner ikke, ca 1.5 uke?

Finnes som sagt flere varianter, med ulikt byggemateriale.

 

vcore.dk

1367_ACaquagraFX_8800_GT_Plexi_1-p.jpg

Navn: AC aquagraFX 8800 GT Plexiglas

Pris: 629,00 DKK (676,43 NOK)

På lager

Leveringstid: Aner ikke, ca en uke?

Litt usikker på denne ettersom det har blitt rapportert litt dårlig finish på den.

 

Noen som har erfaring med bestilling fra ek?

 

flop|s

Lenke til kommentar

Koolance var blant de første som leverte komplett vannkjøling, men har forsvunnet fra det norske markedet (og vår oppmerksomhet). Husker ikke om det var bra saker (etter forholdene), men det kan man google seg frem til.

 

Selv ville jeg holdt meg litt unna, da den består av både alu, kobber og stål. Ja, kobberet er gullbelagt, men vet ikke hvorvidt aluminiumen blir en offeranode i denne komponenten.

Lenke til kommentar

Mener på at et eksternt koolance sett fikk best i test her på hardware. Men er ikke helt sikker. Er en del år siden værtfall.

 

Tester

 

Selv vet jeg etter mine små timer på nettet at jeg skal kjøpe deler fra koolance neste gang jeg skal oppgradere det jeg har i dag. Forhåpentlig vis blir det en gang før påske.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...