Gjest Slettet+129837 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei... Er det noen eksperte eller nest eksperte her som kan fortelle meg hvilket er den beste antivirusen i hele verden , Jeg bryr meg ikke på prisen , men hvis det ikke finnes så bra antivirus hva slags andre programmer skal man bruke med antiviruset?? Endret 28. april 2008 av Slettet+129837
Demantios Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Er vel mye sagt om hvilken antivirus som er best. Og du bør bry deg om prisen, siden nedlasting av antivirus er det dummeste man kan gjøre. Men om du skal kjøpe ordentlig er nod32 meget bra. Gratisalternativene avg og antivir kan jeg heller ikke klage på
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 AVG funker veldig greit for de som bare vil ha det liggende i bakgrunnen som en god beskyttelse. Anbefaler sikkerhetspakken til Kaspersky med inkludert firewall o.l hvis du vil ha noe litt mer avansert med veldig mye muligheter og innstillinger. Denne koster selvsagt penger for full tid.
Gjest Slettet+129837 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 takk for hjelpen, men nod32 er ikke så bra etter alt. jeg prøvde trailern og den var ikke så bra likevel...jeg trenger en antivirus som kan ta de aller fleste virusene som kommer inn fordi jeg driver med masse rart i pc-en så jeg trenger en ekspert antivirus... Hei... Er det noen eksperte eller nest eksperte her som kan fortelle meg hvilket er den beste antivirusen i hele verden , Jeg bryr meg ikke på prisen , men hvis det ikke finnes så bra antivirus hva slags andre programmer skal man bruke med antiviruset??
Tallyho Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) Pc World har rangert de Verdens beste antivirus programmene... Er de EKSPERTER nok? Endret 23. januar 2008 av Tallyho
Programvare Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Helt sikkert en gjeng apekatter. De har ikke en gang satt Nod32 på topp 10. hvordan i all verden kan de skrive Features: Good på Kaspersky og Features: Very Good på Bitdefender som ikke har halvparten av mulighetene til Kaspersky?
snippsat Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 (endret) He og ikke ta med nod32 er vel ikke smart. http://www.virusbtn.com/vb100/index Er vel en av de prisene som henger høyest for virus-selskapene. Ingen tester vel så grundig. Og ingen har flere priser en nod32. --------------------- ESET has achieved 47 Virus Bulletin VB100 Awards, more than any other vendor. In Virus Bulletin's comparative tests, ESET NOD32 Antivirus has not missed an 'In the Wild' virus sample since May 1998. Endret 23. januar 2008 av SNIPPSAT
Gjest Slettet+129837 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Pc World har rangert de Verdens beste antivirus programmene... Er de EKSPERTER nok? Jeg har sett denne siden før, de er ikke experte nok,, det er derfor jeg åpna denne tråden
r2d290 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 erlig talt trot jeg ikke du kommer til å få et entydig svar på hva som er best. Tipper dette er noe som er en smakssak, på samme måte som alt annet. Det beste er kanskje å få opp en vote på masse antivirusprogram, og la flertallet få bestemme hva som er best...
Demantios Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 formaterHah, hvorfor det? Tror du trenger en formatering
johome Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis du vil ha en grundig test , sjekk AV - Comparatives . Trykk På comparatives og sjekk resultatene for november. Det programmet som finner flest virus er Avira , Med NOD32 på en god 2 plass. Svakheten til Avira er at den har en del false positives. NOD32 kommer nok ut som vinner siden den ikke har noen false positives.
KVTL Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 En del off topic samt eventuelle kommentarer er slettet. Takk for oppmerksomheten MVH KVTL
toazty Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 bruker selv pc-cillin , har gjort det i 5-6 år ... aldri noe kødd med PC-en min , svært enkelt program, den tar seg av alt, jeg slipper å gjøre noenting.. , og det er svært greit når jeg har ei kjerring som ikkje kan noenting om pc... men den testen i pc world er jo 2 år gammel..... så ikke se på den...
Gjest Slettet+129837 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 finnes det en side som tester grundig antivirus programmer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå