Gå til innhold

Spille/3D redigerings pc til noe rundt 13k. Hvor mye w på PSU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svarene ;) Dette skal nok bli en realitet så fort jeg får skaffa resten av pengene. Lurer også på et par ting til.

 

Har hørt rykter om at Geforce 9-serien skjermkort vil komme snart, men også at de ikke vil ha noen særlig ytelsesforbedringer? Og hva vil da skje med 8-serien? Tror man de vil falle i pris?

Isåfall så burde jeg kanskje vente til mars eller noe i nærheten der?

Lenke til kommentar
Takk for svarene ;) Dette skal nok bli en realitet så fort jeg får skaffa resten av pengene. Lurer også på et par ting til.

 

Har hørt rykter om at Geforce 9-serien skjermkort vil komme snart, men også at de ikke vil ha noen særlig ytelsesforbedringer? Og hva vil da skje med 8-serien? Tror man de vil falle i pris?

Isåfall så burde jeg kanskje vente til mars eller noe i nærheten der?

 

Anbefaler deg å kjøpe nå. Når 9-serien kommer, vil de lansere noe "9800GTS" eller noe i den duren, som koster et par tusen, og dermed vil de ikke være noe vits i å kjøpe forrige-generasjonskort fordi et slikt kort yter bedre. Det er alltid noe å vente på innen dataverdenen. Hvis du venter på denne "9-serien" vil det igjen være en ny CPU som kommer, eller et nytt chipset, eller et stilig kabinett du vil vente på.

 

PCen ser forøvrig grei ut. 8800GTS i SLI vil nok yte bedre enn de fleste andre løsninger.

Lenke til kommentar

vanligvis pleier jeg å støtte forslag som sier at du ikke bør vente fordi det kommer alltid noe nytt osv.

 

men det er jo moro med det nyeste, og i dette tilfellet så er det bare snakk om noen få uker til nvidia slipper 9800 serien sin, så det kan være lurt å vente.

 

men i bunn og grunn er det du selv som avgjør om du vil vente eller om du vil kjøpe nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...