Gå til innhold

PGR 4, Colin McRae Dirt eller Burnout Paradise?


duda

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge til Paradise kommer ut, og i disse dager, så har jo Elkjøp et veldig godt tilbud som er vanskelig å si nei til. PGR4 og Dirt til 199,- kr, og Paradise til 399 kr.

 

Men jeg vil egentlig bare ha et av spillene. Har prøvd demoene til alle, og er like blank. Hva anbefaler folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Dirt har sykt pen grafikk.

Er så jeg kan kjøre en tur bare for å kikke på skogen nesten ;]

Ikke prøvd PGR4 online, men DIRT sin onlinedel er skuffende, kan ikke

engang se ghost til de du spiller mot, går bare på tiden hver enkelt kjører.

 

Men Dirt har en morro enspillerdel med flere gøye kjøretøyer og sykt pene omgivelser som varierer på en fin måte.

Kommer an på om du liker multiplayer tenker jeg.

Lenke til kommentar

De spillene du lister er egentlig ganske ulike, derfor kunne jeg nesten anbefalt deg å kjøpe PGR4 og Dirt :)

 

Da får du gate/bykjøring med vanlige sportsbiler med PGR4 og offroadkjøring med rallybiler i Dirt. Begge spillene er en slags blanding av simulator/arkade, men har glimerende kjørefølelse på begge. Grafikken er også meget pen på begge de spillene :)

Lenke til kommentar

Jeg har PGR3 og DiRT og har prøvd demoene til de tre spillene du vurderer.

 

Enspiller delen til DiRT er ikke så veldig lang. Omtrent 8 timer kjøring så har du vunnet alle løpene. Det er veldig pent og flyter greit. Jeg skulle ønske at de hadde kuttet litt ned på alle de forskjellige løpene og heller gitt oss flere etapper/baner og biler innen et rally, hillclimb og rallycross. Særlig i rallyscross er bil og bane utvalget for tynt.

 

På Xbox hadde jeg PGR, men hoppet over PGR2 (vet mange mener det er det beste). Og på Xbox360 har jeg PGR3, men kommer ikke til å kjøpe PGR4. For min del holder det med ett spill av serien til en konsoll. Men jeg har spillt PGR3 mer enn jeg har spillt DiRT og mer enn jeg kommer til å spille DiRT. PGR serien har bra utvalg av baner og biler og vil nok ta lenger tid å fullføre enn DiRT.

 

Nå begynner Burnout Paradise omtalene å strømme på så du kan jo lese litt. Det eneste jeg er skeptisk til er at de har fjernet crash junction og at du ikke kan restarte løp (du må kjøre tilbake til start).

Lenke til kommentar

Siden du vurderer Burnout, så betyr det at du har minimum 399,-. Når du da kan få PGR4 og Dirt til en totalpris på 398,-, så er det vel liten tvil om det er mest å hente her:)

 

Personlig har jeg spilt Dirt, PGR3 og Burnout: Takedown, og jeg setter både Dirt og PGR foran Burnout(som er den beste sammenligningen jeg personlig kan gjøre) , og som sagt, når prisen er som den er, så burde valget være enkelt.

Lenke til kommentar

Det enkleste hadde vært å kjøpe begge to ja, men kjøper jeg begge så er det garantert at jeg ikke kommer til å spille en av dem. Jeg spiller ikke så mye, og når jeg først skal det, så vil jeg ha det moro, både offline og online.

 

To spill blir et for mye for min del.

Lenke til kommentar

Siden du ikke vet hva som er best for deg selv så må du velge PGR4 siden det er det beste spillet. Du trenger ikke å takke meg.

 

Neste gang du lurer på hva du skal ha til middag eller hvor du skal dra på ferie, så er det bare å spørre i vei.

Endret av Lygre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...