spader111 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Noen som fort kan fortelle meg hvordan jeg får formatert harddiskene mine med vista?
Hårek Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 I utforsker kan du høyreklikke på disken, da finner du "Format..." i menyen. Det kan også gjøres i Diskbehandling. Men det spørs det om det er formatering du mener, eller å installere Windows på nytt?
spader111 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 I utforsker kan du høyreklikke på disken, da finner du "Format..." i menyen.Det kan også gjøres i Diskbehandling. Men det spørs det om det er formatering du mener, eller å installere Windows på nytt? Jeg ønsker å formatere harddisken slik at jeg kan instalere windows på nytt uten at det er noe fra før på harddisken. Hva gjør jeg når windows ligger på den harddisken jeg vil formatere?
snippsat Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg ønsker å formatere harddisken slik at jeg kan instalere windows på nytt uten at det er noe fra før på harddisken. Hva gjør jeg når windows ligger på den harddisken jeg vil formatere? Dette gjør du under install. http://oss.viztnd.com/xpinstallasjon.shtml quick-formatering under install. Så velger ntfs,som har støtte for filer over 4gb. Start->kjør->diskmgmt.msc Her kan andre disker formateres Endret 28. januar 2008 av SNIPPSAT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå