PSV Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Orcs er vel den beste rasen i spillet for øyeblikket, sammen med kanskje Undeads. Blant Alliance er gnomes og humans de beste.
knux Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Alltid funnet UD Rogue sin stealth animasjoner mye kulere enn andre klasser sin. Heh, prøv Belf female rogue du, DET er rå stealth animasjon Vennene mine valgte og alliance, jeg sa fuck det, og hoppa til horde, lagde ud rogue. trodde jeg hadde det mer gøy enn dem
Bad Apple Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Alltid funnet UD Rogue sin stealth animasjoner mye kulere enn andre klasser sin. Heh, prøv Belf female rogue du, DET er rå stealth animasjon Vennene mine valgte og alliance, jeg sa fuck det, og hoppa til horde, lagde ud rogue. trodde jeg hadde det mer gøy enn dem Syns ikke så mye om Belf, de har noen av de beste racials da. Liker bare ikke utseende, syns de ser "Dårlig" gearet ut uansett gear
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Alltid funnet UD Rogue sin stealth animasjoner mye kulere enn andre klasser sin. Heh, prøv Belf female rogue du, DET er rå stealth animasjon Vennene mine valgte og alliance, jeg sa fuck det, og hoppa til horde, lagde ud rogue. trodde jeg hadde det mer gøy enn dem Syns ikke så mye om Belf, de har noen av de beste racials da. Liker bare ikke utseende, syns de ser "Dårlig" gearet ut uansett gear UD er fetest uansett, eller kanskje Gnome?
4MB Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hvorfor nevner ingen dorf a? Stone form er kanskje ikke det beste, men som warrior synes jeg de er blant de kuleste utseende messig.
Schjellin Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hvorfor nevner ingen dorf a? Stone form er kanskje ikke det beste, men som warrior synes jeg de er blant de kuleste utseende messig. Ja, som Warrior er di fete. Jeg har en Female Priest også, synes ikke det er slik altfor stygt.
Redalon Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du BØR velge klassen du synes ser best ut.. no matter hvilke racials de har, du vil hate å spille noe du synes ser jævlig ut, eller egentlig ikke liker.. når det er sagt, så har det ikke mye å si hvilke racials du har, noen ganger kan det være kjekt med racials som WoTF (undead) eller escape artist (gnome), men like ofte finnes det andre muligheter eller spells... Det hjelper ikke med gode racials, hvis du er dårlig med klassen din, og ikke kan bruke alternative løsninger... F.eks, er jeg selv bloodelf, fordi jeg liker rasen/loren... jeg har ingen problemer med å vinne over folk som er samme klasse som meg selv om de er en annen, ofte bedre tilrettelagt rase...
Frohman Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Orcs er vel den beste rasen i spillet for øyeblikket, OG, vi har en usannsynlig tøff /dance. Hammerzeit.
Lacim Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 jaja, folk er forskjellige. Glad modelchange finnes Roguen min er gnom, men ser ut som undead for meg - spiller bedre som undead. Og warrioren min er human female, men de er så kjedelige at jeg modelchanget til NE female, digger saltoen! Men uansett, si hvilken class og faction du skal spille, så kan vi komme med forslag. Modelchange til undead er så utrolig klisjé. Skuffende at Blizzard ikke kjører strengere policy på dette. Da jeg en gang for lenge siden giddet å se på pvp-filmer, var det knapt en eneste video uten ud male modelchange. Reroll.
ZaiCoN Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 har prøvd alle forskjellige rasene, den eg liker best uten tvil er undead, det som er bra med dem og er canabalisme
Moonshield Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Imo er undead den beste rasen p.g.a cannibalize og pvpracial. Og de ser ufattelig grim ut.
Skogslik Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) Spiller Blood Elf mage selv, of trives med det. Endret 30. januar 2008 av Skagen
Myx Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 (endret) "Beste" rasen kommer nok an på hvilken class du spiller. Dette er min mening: Priest: Human (mer spirit) Warlock: Orc(stunresist for pvp og ekstra damage fra pet) Shaman: Har ikke peiling på shaman Mage: Gnome (escape artist for pvp og mer INT for pve) Rogue: Night elf (bedre stealth) evt human (expertise boost og perception9 Gnome er også bra pga escape artist Hunter: Orc (samme grunn som warlock) evt Dwarf for ekstra gun skill Paladin Dwarf! (stoneform er uvurdelig både i pvp og pve) Warrior: Tauren for mer HP og AOE stun evt Orc for stunresist Druid: Her har du ikke noe valg siden du bare kan velge en race fra horde/ally Endret 30. januar 2008 av Skagen
NikkaYoichi Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er mye synsing her ser jeg, skal prøve å klargjøre litt hva som er best. Hvilken rase som er best er umilig å svare på, for ingen raser er bedre enn de andre. SÅ enkelt er det. Det finnes raser og klasser som passer bedre sammen enn andre. Derfor bør du finne ut hvilken klasse du vil spille først. Så bestemmer du deg for rase etterpå. Jeg valgte human til min mage for å slippe mye repgrinding, selv om gnome har racials som egentlig passer bedre til en mage. Hvis du velger deg en klasse først så kan du se på de forskjellige rasene du kan velge rasen som du ser har fordeler som passer din klasse.
Myx Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er mye synsing her ser jeg, skal prøve å klargjøre litt hva som er best. Hvilken rase som er best er umilig å svare på, for ingen raser er bedre enn de andre. SÅ enkelt er det. Det finnes raser og klasser som passer bedre sammen enn andre. Derfor bør du finne ut hvilken klasse du vil spille først. Så bestemmer du deg for rase etterpå. Jeg valgte human til min mage for å slippe mye repgrinding, selv om gnome har racials som egentlig passer bedre til en mage. Hvis du velger deg en klasse først så kan du se på de forskjellige rasene du kan velge rasen som du ser har fordeler som passer din klasse. Ja, helt enig. Selv sletta jeg en tauren og rerolla orc fordi jeg ikke kunne fordra casting animasjonen på shaman'en samt at det var så vanskelig å se mobs foran seg med den svære tauren'en (Dette var før man kunne justere max camera distance i spillet) At jeg endte opp med en gnome mage til slutt var fordi jeg synes de så kulest ut, men hadde jeg starta opp igjen på level 1 igjen som mage i dag hadde jeg nok valgt undead ene og alene pga den overlegne casting-animasjonen. Det er nå bra at man kan kjøpe noggenfogger elixir og "leke" undead uansett da
Myx Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 naga plz. Skulle jeg få velge en ny playable class i WoW, hadde jeg valgt Goblin Ville blitt vrient med PvP men, siden de er nøytrale.
Skagen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Anbefalte innlegg