Gå til innhold

hva er den beste rasen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rasene har minimalt å si, hvis ikke du foretrekker spesielle racials.

Samt at basis-stats er litt forskjellige på de forskjellige rasene. Gnome starter med mer intellect, og Tauren starter med mer Strength og Stamina. Dette har dog meget lite å si!

 

Og hvis du velger å være Prest! Da får du egne priest-racials!

 

Men utenom det er rasene i all hovedsak rimelig like.

Lenke til kommentar

Jeg er nå en blood elf paladin og vil si den er god. Selv med bare 5 i forskjellig resistence mot de forskjellige magi typene har det hjulpet meg veldig mye nå i high level. Mana tap og Arcande torrent har og vært til stor hjelp på høyere level, spesielt mot mobs som er 3-4 levler høyere enn meg og bruker magi, da har det vært en velsignelse.

Lenke til kommentar
Jeg er nå en blood elf paladin og vil si den er god. Selv med bare 5 i forskjellig resistence mot de forskjellige magi typene har det hjulpet meg veldig mye nå i high level. Mana tap og Arcande torrent har og vært til stor hjelp på høyere level, spesielt mot mobs som er 3-4 levler høyere enn meg og bruker magi, da har det vært en velsignelse.

På høyere lvl så er det ikke så mange mobs som er så mange lvler høyere enn deg. Man har somregel så godt gear på lvl 70 at en mob som er noen lvler høyere enn deg vil være så lett at det ikke har noe å si. Men til pvp på lvl 70 er det noe helt annet, der er det bra.

Lenke til kommentar

Ser her at mange automatisk fokuserer på PVP.. det kommer litt ann på hva man skal gjøre også.. noe som igjen føyer seg i rekken over grunner til at spørsmålet i utgangspunktet er fåfengt. "Alle" vil svare utifra sin egen preferanse og spillestil.

 

I ett spill med 10 raser å velge mellom er ingen bedre enn andre. Ellers hadde alle spillt den ene rasen som er bedre enn alt annet. Hver rase passer kanskje litt mer til enkelte klasser, men jevnt over stiller alle ganske likt, om kanskje med fokus på ulike deler av spillet.

 

edit: leif was here, gone now.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg valgte den rasen som passet best for meg. Synd og skam at Humans ikke kan være Hunter, Druid og Shaman fordi da hadde alle mine karakter vært det. Grunnen til det er personlig smak, og fordelen som Mister Lee har nevnt diplomacy.

World of Warcraft er en repgrind feast uten like. Skal man bedrive særiøs pve og få seg nøkkler, diverse patterns, med mere er det helt klart fordelaktig å spare tid på rep grinding.

 

Uansett, det er opp til deg selv. Velg den rasen som tiltaler deg best.

Det er tross alt du som skal spille den, ikke andre.

Lenke til kommentar
Gnome er den rasen jeg digger mest. Små imba look, Escape artist som jeg mener er den beste Pvp racialen i spillet, utallige ganger den har redda meg i et Pvp scenario. Men smaken er som baken :)

Gnomes har imbalanced look? :ermm:

 

OT: Den rasen som ser best ut er best. Hvis du velger bare på grunn av racials, selv om rasen er "stygg", vil du angre bittert når du kommer litt opp i levlene.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Gnome er den rasen jeg digger mest. Små imba look, Escape artist som jeg mener er den beste Pvp racialen i spillet, utallige ganger den har redda meg i et Pvp scenario. Men smaken er som baken :)

Gnomes har imbalanced look? :ermm:

 

OT: Den rasen som ser best ut er best. Hvis du velger bare på grunn av racials, selv om rasen er "stygg", vil du angre bittert når du kommer litt opp i levlene.

Eg har Nelf female Rogue og eg angrer stykt på valg av rase. Føler eg fikk dårlig racials til Rogue og eg HATER saltoen når de hopper.

 

Alltid funnet UD Rogue sin stealth animasjoner mye kulere enn andre klasser sin. Hadde rerollet rogue med UD viss eg ikke hadde vært Alliance. Mange dårlige valg. Synd vennene mine valgte ally.

Lenke til kommentar

jaja, folk er forskjellige. Glad modelchange finnes :)

 

Roguen min er gnom, men ser ut som undead for meg - spiller bedre som undead. Og warrioren min er human female, men de er så kjedelige at jeg modelchanget til NE female, digger saltoen! :D

 

Men uansett, si hvilken class og faction du skal spille, så kan vi komme med forslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...